1. Завдання для 1 класу.
-Предмет | Завдання для опрацювання (21.04 – 24.04) |
Математика | Розв’язування прикладів з іменованими числами ст.104-110. |
Літературне читання | Читати вірші в Букварику ст.90-100 |
Письмо | Списування тексту рукописним і друкованим шрифтом. |
Англійська мова | повторити алфавіт, виконати завдання 1,2,3 в робочому зошиті на ст.39. |
2. Завдання для 2 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (27.04 – 30.04) |
Українська мова | Впр. 25 ст. 140 письмово. Впр. 26 ст. 140 письмово. Впр. 27 ст. 141 письмово скласти і продовжити Впр. 28 ст. 141 письмово. Повторити про прикметник |
Читання | Чит. ст. 131-133 переказувати, намалювати малюнок до оповідання. Чит. ст. 133 виразно. Чит. ст. 134-135 переказувати, дати відповідь на запитання ст. 135 |
Математика | Ном. 1 ст. 121 усно Ном. 2 ст. 124 усно Ном. 3 ст 124 письмово Ном. 4 ст. 124 усно Ном. 5 ст. 124 письмово Діагностична робота на окремих листках 1. Задача 6 дівчаток поділили, між собою порівно 36 цукерок. Скільки цукерок отримала кожна дівчинка? 2. Задача З кг. яблук коштують 27 грн., а 1 кг. капусти коштує 12 грн. На скільки дорожча капуста від 1 кг. яблук? 3. Приклади 63:7+15= 4*8-25= 25:5+26= 6*7+25= 4*5+34= (25+31) :7= 4. Виконати дії з іменованими числами. 4дм 6см+3дм 2см= 1год+16хв= 1год-25хв= 5. Накреслити прямокутник, ширина якого - 3см, а довжина у 2 рази більша. Знайти його периметр? Ном. 1 ст. 125 усно Ном. 2 ст. 125 усно Ном. 3 ст. 125 усно Ном. 4 ст. 125 усно Ном. 4 ст. 125 усно Ном. 6 ст. 125 письмово Ном. 7 ст. 125 письмово Повторити таблицю множиння і ділення |
Я досліджую світ | Чит. ст. 103-107 вивчити правила, як зберегти книжку ст. 106 Чит. ст. 108-109 дати відповідь на запитання. Чит. ст. 110-113 повторити, які є гірські породи. |
Англійська мова | опрацювати ст. 102-103; вик. впр.3-4, ст.102, повторити лексику по темі пори року, погода та одяг. |
3. Завдання для 3 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (27.04 – 30.04) |
Математика | Ст.158 усно номер 1047. Ст.155-160 письмово №1027,1034,1038,1039,1044,1050, 1059,1064,1065. |
Українська мова | Ст.177-179 Письмово вправа 447,448,449. |
Природознавство | Ст.144-159 відповідати на запитання. |
Я у світі | Ст.114-159 читати |
Англійська мова | впр.2 ст 112, впр 1 ст. 112 вивчити слова, впр.1 ст 114 письмово,впр.2 ст 115 |
4. Завдання для 4 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (27.03 – 30.03) |
Літературне читання | ст.166-170 |
Природознавство | Ст. 142-151 |
Я у світі | Ст. 107-110 |
Математика | №1016,1017,1021,1022(усно),1023,1026,1030(усно),1034,1035 |
Українська мова | впр.354(1,2 завд.), впр. 358 (2 завд.), впр 361(2 завд.), впр.362 |
Основи здоров'я | ст. 151-153 |
Англійська мова | опрацювати ст.165-168; вик.впр.2 і 3 усно, впр.4 письмово. Контроль аудіювання. Контроль мовлення. |
5. Завдання для 5 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (21.04 – 24.04) |
Етика | Опрацювати матеріал у підручнику (бесіда 30-31)- стор. 212-214. |
Українська мова | §64, вивчити правила вик. впр.496,499, 500 (2 завд)(письмово) |
Українська література | прочитати стор. 223-235, виконати завдання1,2,3(письмово) на стор. 235 |
Зарубіжна література | Тема: Туве Янсон. «Комета прилітає». Зміст завдання: опрацювати сторінки в підручнику: 243 – 246. Прочитати твір с.246 – 251. Продивитись і прослухати відеоуроки. Скласти паспорт – анкету життя і творчості письменниці. Дати відповіді на запитання (кину в групу). Тема: Туве Янсон. «Комета прилітає».Чарівність художнього світу твору. Зміст завдання: Продивитись відеофільми. Ознайомитись зі змістом 1, 2, 3 частин твору. Інші завдання кину в групу. |
Інформатика | Опр.§17 (конспект), виконати №1 з розділу «Працюємо в парах» ст. 164 |
Історія | §26, практичне заняття на основі інформації батьків, а також доступних джерел. Скласти розповідь про родинні традиції та свята. |
Основи здоров’я | |
Математика | Повторити § 42-43, виконати № 1508, 1514, 1525, 1534*, 1553,1557 |
Природознавство | підготувати проєкт на тему «Вирощування найвищої бобової рослини»; виконати узагальнюючу роботу |
Німецька мова | Впр. 1 ст. 188; впр. 3 ст. 189; впр. 2 ст. 191 |
Образотворче мистецтво | Подія 31 Зробити фігурки до лялькової виставиhttps://youtu.be/vrbo0aqa-vU |
Трудове навчання | Тема: Обгрунтування теми проекту. Опрацювати матеріал про виготовлення, види та застосування дроту. Продовжити роботу над проектом. Всі виконані роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com |
Англійська мова | впр.3 ст 205 читати і перекладати, письмові відповіді на запитання,впр 1 ст 206 письмово, написати 10 речень про Лондон, впр 6а, ст 208 скласти письмовий план до тексту. |
6. Завдання для 6 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (21.04 – 24.04) |
Зарубіжна література | Контрольна робота. Творчість Р. Бредбері, Р. Шеклі. |
Етика | Опрацювати параграф 28-29 (підручник). Виконати урок 28-29. |
Українська мова | §59, вивчити таблицю. Виконати впр. 490, 491, 493(письмово) |
Українська література | прочитати стор. 229-233, вивчити одну з гуморесок напам`ять |
Основи здоров’я | |
Біологія | Тема: Узагальнення знань з теми Різноманітність рослин. Зміст завдання: повторити параграф 38-46. Ст.211-212 Додаткові ресурси: Тести індивідуальні скину на вайбер кожному |
Інформатика | Опр.§12, 15 (конспект) |
Англійська мова | впр. 3, ст 187, 4, 5 ст 189 письмово, повторити порядкові числівники , дні тижня, пори року, місяці |
Історія | Опрацювати § 54. На сторінці 208 підручника, в рубриці Знаю нове дайте відповідь на питання № 1,2,3. https://www.youtube.com/watch?v=wtHglHBmn4Q |
Трудове навчання | Тема: Обгрунтування теми проекту. Опрацювати матеріал про виготовлення, види та застосування дроту. Продовжити роботу над проектом. Всі виконані роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com |
Математика | Опрацювати § 51, 52. Виконати № №1465, 1468, 1481, 1483 https://www.youtube.com/watch?v=fj7BJyqLXl0 https://www.youtube.com/watch?v=pmi9noXmduU https://www.youtube.com/watch?v=oRhsczDjP1A |
Образотворче мистецтво | Тема 29 |
Географія | Узагальнення знань по темах " Біосфера ", " Природні комплекси " |
7. Завдання для 7 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (21.04 – 24.04) |
Українська мова | §36, вивчити правила, виконати впр. 288, 290, 291(письмово) |
Українська література | читати стор.249-259, скласти характеристику героїв повісті(2 на вибір, письмово) |
Зарубіжна література | Тема: Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Зміст завдання: скласти паспорт- анкету Джорджа Плейтена. Визначити тему твору (письм.). Тема: Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Зміст завдання: Яку модель розвитку створив письменник? Побудувати схему. Написати, які проблеми порушуються в творі. У вигляді грона виділити риси характеру Джорджа. |
Образотворче мистецтво | Ландшафтний дизайн. Намалюй дизайн дитячого або спортивного майданчика ( ст.144 ) |
Інформатика | Робота над проектом. |
Фізика | Опр.§34, 35 (конспект). Вик. Апр.34 №1 або №2 |
Історія України | Опрацювати § 22. В кінці параграфа на стор. 217 підручника дайте письмові відповіді на питання № 3,4,8. https://www.youtube.com/watch?v=b72VuQcUQms Опрацювати § 23. https://www.youtube.com/watch?v=yQzYR-KnbGk |
Англійська мова | впр.2, ст 172, впр.5 ст 174 читати і перекладати, 5 b. ст 175 письмово, впр 6 ст 175 письмові відповіді на питання |
Біологія | Тема: Елементарна розумова діяльність тварин. Індивідуальна поведінка тварин. Зміст завдання: вивчити параграф 51-52. Міні проекти : Як вчаться пташенята. Як тварини використовують знаряддя праці . Як спілкуються тварини. Додаткові ресурси: https://youtu.be/jp8mVQ0Ln2M https://youtu.be/2lFj19Ag7FA https://youtu.be/t67ppt81LkM |
Трудове навчання | Тема: Технологічна послідовність виготовлення виробу. Опрацювати матеріал про обробку деревини струганням. Підручник Д.В.Лєбєдєв 7 клас параграф 15. Продовжити роботу по виготовленню садового інвентаря. Продовжити роботу над проектом. Готові роботи надсилати на електронну адресу: lanchuk1958@gmail.com |
Алгебра | Опрацювати § 28 Виконати № 1030, 1033, 1035(1, 4), 1041(1)* https://www.youtube.com/watch?v=8PGj2KMbZOM |
Геометрія | Повторити §23 Виконати № 646, 658 |
Хімія | опрацювати параграф 23, ст155-157 записати 3 задачі ст 156-157. |
Німецька мова | Впр. 2 ст. 174; впр. 3 ст. 175 |
Географія | Параграф 51- 56 |
8. Завдання для 8 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (21.04 – 24.04) |
Українська мова | §31-35 повторити, виконати впр. 407(письмово) |
Українська література | продовжити роботу над твором, ,,Місце для дракона,, , опрацювати статтю на стор. 276-277, виконати завд. на стор.278-279, 1-12-усно, 13-21-письмово. |
Зарубіжна література | Тема: Антуан де Сент – Екзюпері. «Маленький принц». Філософський зміст твору. Художні образи твору. Зміст завдання: Продивитись відеоуроки. Ознайомитись з життям і творчістю письменника.Скласти паспорт – анкету письменника. Прочитати твір. Виписати в зошити висловлювання видатних людей про письменника. Тема: Людські взаємини, моральні цінності в казці – притчі «Маленький принц». Зміст завдання: Завдання скину в групу |
Основи здоров’я | |
Інформатика | 1) Виконати завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test-z-temi-tehnologi-opracyuvannya-chislovih-danih-u-seredovischi-tablichnogo-procesora-65601.html 2) Ознойомитися з темами проектів ст.235-236 |
Фізика | Вик. Впр.33 №1, 3 або впр.34 №1,2 |
Біологія | Тема: Научіння . Розумова діяльність . Мова . Мислення Зміст завдання: вивчити параграф 51-52. Заповнити таблиці ст. 229-230. Додаткові ресурси: https://youtu.be/0sbfpmGvG8M |
Англійська мова | впр.1 ст 225 письмово, впр.4 ст 225 , впр 5 ст 227, повторити розділові питання |
Історія України | Опрацювати § 31. У чому полягає значення запорозької Січі для історії України? https://www.youtube.com/watch?v=bjV_cFZFyB4 Опрацювати § 32. Пункти 1-4. Підготуйте історичні портрети О. Довбуша, М. Залізняка, І. Гонти. ( на вибір) https://www.youtube.com/watch?v=Bxy9JMLm_HI |
Трудове навчання | Тема: Технологічна послідовність виготовлення виробу. Повторити матеріал про технологічні операції, що застосовуються при виготовленні даного виробу. Продовжити роботу над проектом. https://www.google.com/search?q=%D0%BA%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B5+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B4%D1%8F+%D0%B7+%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B0&sxsrf=ALeKk00bdpNZfNhsmF7s7AUSSNVf0Wg-Ug:1587894621250&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiClty26IXpAhWuwsQBHT5cCs4Q_AUoAXoECAwQAw&biw=1366&bih=625 Готові роботи надсилати на електронну адресу: lanchuk1958@gmail.com |
Алгебра | Опрацювати §23 https://www.youtube.com/watch?v=Bp8v-fI490U Виконати № 1080, 1081, 1085 |
Геометрія | Повторити § 18-23 Виконати завдання на ст. 218 |
Хімія | виконати практичну роботу за інструкційною карткою; опрацювати параграф 35-36 виконати конспект, вивчити основні поняття, виконати 281 або 289 |
Мистецтво | Тема 32 |
Географія | Параграф 55 - 57 |
9. Завдання для 9 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (21.04 – 24.04) |
Українська мова | Контрольна робота (індивідуальні завдання). Опрацювати параграф 34. Виконати вправу 1 (ст. 120)-письмово |
Українська література | Контрольна робота (індивідуальні завдання). |
Зарубіжна література | Тема: Натовп і влада. Зміст завдання: Скласти характеристику образу Гая Монтега. Яку роль в житті головного героя відіграли зустрічі з Кларисою і Фабером?.(письм.) |
Основи здоров’я | |
Фізика | 1)розглянути розв’язану задачу ст.229. 2)Виконати апр.36 №2, 3 |
Інформатика | Робота над проектом |
Всесвітня історія | Опрацювати § 27,28. Виконайте практичну роботу на стор. 247 підручника( дайте відповіді на питання № 1,2,3. стор. 248 підручника) https://www.youtube.com/watch?v=vDKeaW1Px5U |
Біологія | Тема: Основні групи організмів: бактерії , археї , еукаріоти. Огляд основних еукаріотичних таксонів. Зміст завдання: вивчити параграф 52 – 53 . Виконати тести на ст. 229. Додаткові ресурси: https://youtu.be/OAOIHSA37Dw https://youtu.be/GqVZexB4VCQ https://youtu.be/QSvtBYU-v2c https://youtu.be/O3h8GPcmldo |
Правознавство | Опрацювати § 27. Складіть правила, як варто себе поводити «Коли тебе зупинив поліцейський», «Коли тебе затримано у підозрі скоєння правопорушення». https://www.youtube.com/watch?v=Z42QlCYLN9Y |
Хімія | Опрацювати параграф 33 ст186-189, вивчити основні поняття, виконати конспект та номер 241 ст. 190; опрацювати параграф 34, вивчити основні поняття, виконати конспект та 2 завдань на вибір ст196-197 |
Німецька мова | Впр. 3 ст. 191; впр. 4 ст.192 |
Мистецтво | Тема 29,30 Завдання 2( ст.191) презентація. |
Географія | Параграф 40 |
Алгебра | |
Геометрія | №951, 953, 978, 981, 982 |
Трудове навчання | Тема: Технологічна послідовність обробки і з’єднання деталей виробу. Повторити матеріал про з’єднання деталей, їх види. Роз’ємні і нероз'ємні з’єднання. Продовжити роботу над виробами для власних потреб. Готові роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com |
Англійська мова | Ст. 247-250 опрацювати граматику, зробити конспект в зошит, впр. 6 ст. 223-224 написати питання до тексту, впр. 5, ст225 проект Гурток: впр. 6, ст135 вивчити слова, записати в словник, впр. 8, ст134 письмово |
10. Завдання для 10 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (21.04 – 24.04) |
Зарубіжна література | Тема: Паоло Коельйо. «Алхімік». Зміст завдання: Продивитись відеоуроки. Ознайомитись з життям і творчістю письменника. Скласти паспорт – анкету письменника. Прочитати твір. Виписати в зошити висловлювання видатних людей про письменника. |
Фізика | 1)Опр.§41 (конспект) 2)Виконати впр.41 №1 або №2 |
Інформатика | 1)Виконати тест за посиланням та сфотографувати оцінку https://onlinetestpad.com/ua/test/79480-osnovi-informacijnoi-bezpeki-suchasni-zagrozi-informacijnij-bezpeci 2)Опрацювати матеріал за посиланням: 1.https://naurok.com.ua/10-klas-modul-informaciyna-bezpeka-12-urok-problemi-zabezpechennya-bezpeki-v-komp-yuternih-sistemah-i-merezhah-121260.html 2. https://naurok.com.ua/10-klas-modul-informaciyna-bezpeka-13-urok-priznachennya-mozhlivosti-i-osnovni-zahisni-mehanizmi-mizhmerezhevih-ekraniv-121261.html |
Історія | Опрацювати § 35. Схарактеризуйте та порівняйте український національно-визвольний, комуністичний партизанський та інші рухи спротиву на теренах України. https://www.youtube.com/watch?v=qXea2LmE6OQ |
Громадянська освіта | Опрацювати § 45,46. Розкрийте причини та наслідки корупції. https://www.youtube.com/watch?v=h76or27xHus |
Біологія | Тема: Форми розмноження організмів. Нестатеве та статеве розмноження. Способи не статевого розмноження. Способи статевого розмноження. Будова статевих клітин. Гаметогенез у рослин, тварин, грибів. Зміст завдання: вивчити параграфи 87 – 91. Замалювати будову статевих клітин та способи не статевого розмноження. Скласти таблицю періоди гаметогенезу у тварин. Додаткові ресурси: https://youtu.be/mPQLLf6f3BQ https://youtu.be/_sYxy5QM-ec https://youtu.be/6pdtHZLJypo https://youtu.be/0-Rfa2kxfKM |
Англійська мова | Ст. 212, 213 опрацювати правила, впр.4 ст. 216 письмово, написати розповідь про свою улюблену спортивну команду |
Хімія | опрацювати параграфи 30-34, виконати конспект, вивчити основні поняття, відповідати на запитання |
Мистецтво | Архітектура Арабського Сходу. Підготувати відеоряд "Культові й світські споруди Арабського Сходу" |
Географія | Параграф 33,34. Рубрика " Генерую ідеї " ст.212 |
Алгебра | |
Геометрія | Опр. §8, виконати №10, 12, 17, 19, 21 |
Українська мова | Повторити відмінювання іменників ІІ відміни (параграф 54) Посилання на відео https://www.youtube.com/watch?v=C-lxT2Xbx7U Виконати впр. 2 с.172 або впр.6 с.174 (на вибір) |
Українська література | Прочитати драматичний етюд Олександра Олеся «По дорозі в Казку», дати письмову відповідь на запитання «Казка життя людини – вимисел чи реальність?» |
Інформатика |
11. Завдання для 11 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (21.04 – 24.04) |
Зарубіжна література | Тема: Джон Майкл Грін. «Провина зірок». Зміст завдання: Передати коротко сюжет твору, охарактеризувати образи головних героїв, символіка назви твору. (письм.) |
Фізика | Опрацювати §42, 43 (конспект) |
Інформатика | Опрацювати матеріал за посиланням: https://naurok.com.ua/rastrova-ta-vektorna-animaci-formati-fayliv-komp-yuterno-animaci-114847.html |
Біологія | Тема: Сучасні уявлення про біосферу В. Вернадського. Структура та складові біосфери. Жива речовина. Біогеохімічні цикли Еволюція біосфери. Сучасний етап розвитку біосфери. Основні глобальні проблеми біосфери. Зміст завдання: вивчити §92 – 95. Підготувати презентацію «Основні екологічні проблеми біосфери». Накреслити схему коло обігу одного із біофільних елементів. Додаткові ресурси: https://youtu.be/WxF5GK-5Wo0 https://youtu.be/xqodf1eZ8Ls https://youtu.be/hF1yfCkFXn0 |
Англійська мова | Впр. 12, 13 ст. 185, впр. 14 ст. 185, опрацювати ст. 192-194 зробити короткий конспект |
Історія | Опрацювати § 34. Порівняйте зовнішньополітичні інтереси США, Російської Федерації та КНР в останні два десятиліття. Яке місце в них займала Україна? https://www.youtube.com/watch?v=mfcsKIsky5U |
Хімія | виконати практичну роботу за інструкцією підручника ст 205; опрацювати параграф 35, виконати конспект, вивчити основні поняття, виконати 1 завдання на вибір після параграфа |
Німецька мова | Впр. 4 ст. 163; впр. 4 ст. 164; впр. 5 ст. 165 |
Українська література | Прочитати твори Ю. Андруховича, Галини Пагутяк (ст.підр.241-248) |
Українська мова | Написати контрольне есе на одну з тем: 1. Міра відповідальності формує патріотизм. 2. Пунктуальність - невід’ємна риса підприємця. 3. Скарби, що визначають сенс життя. |
Алгебра | Повторити §4, 5. Вик. №3 ст.30, №4 ст.44, №5 ст.52. |
Геометрія | |
Мистецтво | Видатні актори |
Географія | Параграф 28. Підготовка до ЗНО |
Астрономія | Підготувати повідомлення на тему: «Наша галактика» |
Коментарi