1. Завдання для 1 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (12.05 – 15.05) |
Математика | Порівняння чисел в підручнику ст.102-112. |
Літературне читання | Читати оповідання в Букварику ст.98-103 |
Письмо | Побудова і записування речень за малюнком. |
2. Завдання для 2 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (12.05 – 15.05) |
Українська мова | Повторити про голосні і приголосні звуки. Списати і вставити правильну букву. Під бере(с, з)ками, під ду(п,б)ками поховалися гри(п, б)ки. Біля яру, біля сте(ш, ж)ки одягла верба сере(ш, ж)ки. Шви(т, д)ко мова мовить я, та не шви(т, д)ко діло робиться. Кни(ш, ж)ка вчить, як на світі жить. Списати і вставити голосний звук. В...сна, д...рева, в...селі, задзв...нить, уч...ниця, зб...рали, н...бокрай, в...ликий, в...сокий, вол...йбол, кр...шталь. Повторити слова - назви предметів. Виписати з вправи 28 ст. 141 слова - назви предметів. Скласти речення з словами. Сонце, дощ, люди, школа, будинок, сад, ліс, машина, літак. |
Читання | Чит. ст. 139-140 дати відповідь на запитання Виразно чит. ст. 140 |
Математика | Повторити таблицю множення та ділення № 1 ст. 130 усно, №2 ст 130 усно, №3 ст. 130 письмово, №4 ст. 130 письмово, №5 ст. 130 письмово, №6 ст 130 усно, № 7 ст. 130 письмово, №1 ст. 131 усно, №2 ст. 131 письмово, №3 ст. 131 письмово, №4 ст. 131 письмово, №5 ст. 131 письмово, №6 ст. 131 усно, №1 ст.132 усно, №2 ст. 132 усно, №3 ст. 132 письмово, №4 ст. 132 письмово, №5 ст. 132 письмово, №6 ст. 132 письмово, №7 ст. 132 письмово |
Я досліджую світ | Створити макет старого пенька. Скласти проект "Хто мешкає у старому пеньку?" Чит. ст. 126-130 переказувати Чит. ст. 131-135. Чому потрібно берегти кожну краплину води? |
Англійська мова | |
3. Завдання для 3 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (12.05-15.05) |
Математика | Ст.166-168 письмово №1098, №1106, №1109, №1110, №1113. Усно №1108 |
Українська мова | Ст. 181-184. Письмово вправа 453,454,458,459 |
Читання | ст. 163-168 читати вірші, відповідати на запитання. |
Англійська мова |
4. Завдання для 4 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (12.05 – 15.05) |
Літературне читання | підготуватись до контрольної роботи , повторити ст.155-173 |
Природознавство | ст.151-161 |
Математика | №1068, №1069, №1074, №1077, №1078, підготуватись до контрольної роботи |
Українська мова | скласти текст - розповідь за фотослайдами "Краса України", текст - розповідь " Мій улюблений телевізійний проект", написання аудіодиктанту. |
Основи здоров'я | ст.154 - 157 |
Англійська мова | |
Я у світі | ст. 132 - 135 |
5. Завдання для 5 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (12.05 – 15.05) |
Етика | Виконати урок 32 (зошит ). |
Українська мова | повторити §63-64, підготуватися до контрольної роботи |
Українська література | завершити роботу над твором «Сіроманець», підготуватися до написання контрольного твору |
Зарубіжна література | Тема: Пауль Маар. «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Завдання: Скласти план характеристики Суботика. Виконати тести (скину в групу). Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Завдання: Написати відгук на твір Туве Янсон. «Комета прилітає». |
Історія | |
Основи здоров’я | контрольна робота з теми »Безпека в побуті та довкіллі» |
Математика | Повторити § 42-44, виконатизавдання: 1. Знайдiть середнєарифметичне чисел 43,8; 45,4; 44; 46,7. 2. У чередi було 200 тварин, з них 43 становили вiвцi.Скiльки овець було в чередi?3. У розчинiмiститься 42 кг солi. Чому дорiвнює маса роэчину, якщо сiль в ньому становить35%? 4. Велосипедист iхав 2 год зi швидкiстю 12,6 км/год i 4год зi iлвидкiстю 13,5 км/год. Знайдiть його середню швидкiсть на всьому шляху. |
Природознавство | опрацювати параграф 47, виконати практичну роботу згідно інструкції, виконати завдання 1 або 2 після параграфа |
Німецька мова | |
Образотворче мистецтво | |
Трудове навчання | Тема: Сервірування святкового столу. Опрацювати 33-34. Дати відповіді на питання в параграфі. Всі виконані роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com |
Англійська мова |
6. Завдання для 6 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (12.05 – 15.05) |
Зарубіжна література | Крістіне Нестлінгер-австрійська дитяча письменниця (підручник, ст. 238-239 конспект).Прочитати казку К. Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки". |
Етика | Опрацювати параграф 30-31 матеріал у підручнику і зошиті. |
Українська мова | повторити тему «Займенник», підготуватися до контрольної роботи |
Українська література | повторити тему «Гумористичні твори», підготуватися до контрольної роботи |
Основи здоров’я | контрольна робота з теми « Безпека в побуті та довкіллі» |
Біологія | Тема: Групи макроскопічних грибів: симбіотичні, паразитичні та сапротрофні гриби. Значення грибів у житті людини. Завдання: Вивчити параграф 49- 51. Пр.р №3 «Розпізнавння їстівних та отруйних грибів» Додаткові ресурси: https://youtu.be/-kNolh1Bkpg https://youtu.be/KUVb3_6QpFM |
Англійська мова | |
Історія | Узагальнення з теми«Антична цивілізація та її сусіди»(сторінка підручника 217-219) Виконайтезавдання в рубриках № 2«Хмаринка тегів», № 3«Працюємо зі шкалою часу», № 4«Крилатівислови Давнього Риму». |
Трудове навчання | Тема: Охайне житло. Опрацювати п. 29-33, при відсутності підручника користуватись інтернет ресурсами(підручник труд н-ня 6 клас В.К.Сидоренко). Всі виконані роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com |
Математика | Повторити §50 –54, виконати завд. на ст. 280-281 |
Образотворче мистецтво | |
Географія |
7. Завдання для 7 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (12.05 – 15.05) |
Українська мова | §40, вивчити правила, вик.впр. 329, 330,333(письмово) §41, вивчити правила, вик.впр.337,339,340(письмово) |
Українська література | опрацювати стор. 261-266.Вивчити один вірш напамять(на вибір)виконати письмовий аналіз однієї з поезій |
Зарубіжна література | Тема: Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Завдання: Виділити риси характеру Софі у вигляді ромба. Тема: Значення художнього прийому чаклунства у творі. Завдання: Завдання скину в групу. |
Основи здоров’я | параграф 30 опрацювати, завдання в робочих зошитах |
Фізика | Виконати задачі: 1) тягарець масою 1,2 кг учень рівномірно перемістив уздовж похилої площини довжиною 80 см, прикладаючи силу 5,4Н. Висота похилої площини дорівнює 20 см. Який ККД установки? 2) охороняючи свою територію, сапсан може розвивати швидкість 100 м/с. При цьому кінетична енергія птаха досягає 4кДж. Визначте масу сапсана. |
Всесвітня історія | Опрацювати § 16, 17. Розкрийте причини політичної роздробленості Київської Русі.(в зошиті) |
Англійська мова | |
Біологія | Тема: Територіальна поведінка тварин. Еволюція поведінки тварин. Завдання: Вивчити параграф 55-56. Повторити 47-54. Додаткові ресурси: https://youtu.be/5V0GrVSk4GM https://youtu.be/GCFO2yCt-OY https://youtu.be/eLRf-9Rff1w |
Трудове навчання | Тема: Малярні роботи у побуті власними руками. Опрацювати п. 28-31 при відсутності підручника скоростатись інтернет ресурсами підручник труд-ння 7 клас Д.В.Лєбєдєв, дати відповіді на питання в параграфі Готові роботи надсилати на електронну адресу: lanchuk1958@gmail.com |
Алгебра | Опрацювати § 30. Виконати № 1080, 1082, 1084 https://www.youtube.com/watch?v=M4ANVwIefJk |
Геометрія | Повторити §19 - 23 Виконати завд. на ст. 201-202 |
Хімія | виконати практичну роботу згідно інструкції опрацювати параграф 24 записати табл ст 162, виконати завдання 2,3,7 ст162 |
Німецька мова | |
Географія |
8. Завдання для 8 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (12.05 – 15.05) |
Українська мова | повторити тему «Речення з відокремленими членами речення», підготуватися до контрольної робот |
Українська література | продовжити роботу над повістю «Вітька + Галя...», виконати письмову характеристику Вітька Горобця, Федька Котигорошка і Галі Козачок |
Зарубіжна література | Тема: Барбара Космовська .»Буба», «Буба :мертвий сезон». Завдання: Продивитись відеоуроки. Ознайомитись з життям і творчістю письменниці. Скласти паспорт – анкету письменниці. Прочитати твір. |
Основи здоров’я | параграф 28 опрацювати, завдання в робочих зошитах |
Інформатика | Робота над проєктом. |
Фізика | 1)Розв’язати задачу: під час сріблення виробу за 0,5 год на катоді виділилося 4г срібла. Якою приблизно була сила струму в процесі сріблення? 2)Опрацювати §39, 40 (конспект) |
Біологія | Тема: Гомеостаз та регуляція функцій. Нервова та гуморальна регуляція. Гормони. Завдання: Вивчити параграф 55-56. Заповнити таблицю ст. 244. Додаткові ресурси: https://youtu.be/SYgPwfEt2xs https://youtu.be/4DMxxKNTi64 https://youtu.be/3uGyDU8DK98 |
Англійська мова | |
Історія України | Опрацювати § 33. Пункти 5-8.Узагальнення знань за розділом«Українські землі у 20—90-х рр.XVIII ст.» Дайте відповіді на питання № 1,3,7. (сторінка 264 підручника), виконайтетести (сторінка 264- 265 підручника) |
Трудове навчання | Тема: Мій одяг - мій імідж. Користуючись інтернет ресурсами опрацювати матеріал про види підліткового та юнацького одягу. Вибір взуття та розміри. Санітарно технічні вимоги під час примірування одягу, білизни, взуття та догляду за ним. Готові роботи надсилати на електронну адресу: lanchuk1958@gmail.com |
Алгебра | Повторити §19 - 23. Виконати завд наст. 228 |
Геометрія | Повторити розділ 1. Виконати № 1135,1139 |
Хімія | |
Мистецтво | |
Географія | |
9. Завдання для 9 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (12.05 – 15.05) |
Українська мова | Опрацювати параграф 37.Виконати впр. 4 (стор.131).Підготувати письмово твір-розповідь про історичну постать України (вибрати самостійно)-обсяг 1-1,5 сторінки. |
Українська література | Прочитати повість М.Вовчка "Інститутка"(підручник (стор. 295-308). Опрацювати матеріал у підручнику - ст. 308-312. Виконати завдання 6 ( ст. 312-313)-письмово. |
Зарубіжна література | Тема: Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі. Завдання: Охарактеризувати образи твору. (письм.) Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Завдання: Написати рецензію на твір «Історія одного кохання». |
Основи здоров’я | контрольна робота з теми "Соціальна складова здоров'я" |
Фізика | 1)підготувати повідомлення на одну із тем ст.260. 2)Опрацювати §40 (конспект) |
Інформатика | Робота над проєктом. |
Історія України | Опрацювати § 30-31.Який вплив на розвиток української культури мала політика царського уряду? .(взошиті) |
Біологія | Тема: Екологічні фактори ( чинники) Стабільність екосистем та причини її порушення. Завдання: Вивчити параграф 56-58 . Скласти таблицю « екологічні фактори.» Додаткові ресурси: https://youtu.be/edePPPz93P4 https://youtu.be/iF3u_vDD4T0 https://youtu.be/iCjUOBNA8d8 https://youtu.be/SQ09khz9Fsw https://youtu.be/F8azh7pBaGg |
Правознавство | Опрацювати § 29. https://www.youtube.com/watch?v=MAG9MUdpFv4 |
Хімія | |
Німецька мова | |
Мистецтво | |
Географія | |
Алгебра | Виконати: ст.246 в підручнику зразок атестаційної роботи з математики. |
Геометрія | «Комплексний зошит для контролю знань» О.М.Роганін, Л.Г.Стадник 2010р. Контрольна робота №8 (І або ІІ варіант) |
Трудове навчання | Тема: Мій власний стиль. Користуючись інтернет ресурсами опрацювати матеріал про стиль в одязі. Види одягу та його вибір Готові роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com |
Англійська мова |
10. Завдання для 10 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (12.05 – 15.05) |
Зарубіжна література | Тема: Сью Таунсенд. Цикл творів про Адріана Моула. Завдання: Передати сюжет одного з творів. |
Фізика | 1)Розв’язати задачу: з якою силою діє однорідне електричне поле напруженістю 2000 Н/Кл на заряд 5мкКл? 2)Опрацювати §44 (конспект) |
Історія | Опрацювати § 37пункти 4-6.Опрацювати § 38 пункти 1-5. Зробіть висновки про наслідки війни для українського суспільства. |
Громадянська освіта | Опрацювати § 51. Практичнезаняття. «Проблема сучасності – коронавірус, чого чекати людству, опишіть Вашебачення майбутнього» |
Біологія | Тема: Індивідуальний розвиток організму. Ембріональний розвиток тварин . Анамнії та амніоти . Ембріональний розвиток людини. Ембріональний розвиток рослин. Завдання: Вивчити параграф 98- 102. Повідомлення « Вплив алкоголю , нікотину , наркотичних речовин на зародок людини» Додаткові ресурси: https://youtu.be/26ifvDuOPx8 https://youtu.be/pUvLTs-aQto https://youtu.be/6qb9O4I_lHA |
Англійська мова | |
Хімія | |
Мистецтво | |
Географія | |
Алгебра | «Комплексний зошит для контролю знань» О.М.Роганін, О.В.Скляренко. Алгебра і початки аналізу (рівень стандарту) ст.45 |
Геометрія | «Комплексний зошит для контролю знань» О.М.Роганін. Контрольна робота №8 |
Українська мова | Опрацювати параграфи 55-58 Посилання на відео https://studway.com.ua/mova-urok-3/ https://www.youtube.com/watch?v=DFHBLf5caJs Виконати впр. 4 с.176, впр.2 с.180 |
Українська література | Скласти асоціативний кущ «В.Винниченко». Прочитати новелу В.Винниченка «Момент». https://www.youtube.com/watch?v=xVkSqywT0Gw фільм. Охарактеризувати образ головної героїні панни Мусі. |
Інформатика | Виконати конспект з посилань: https://naurok.com.ua/10-klas-modul-informaciyna-bezpeka-15-urok-virtualni-privatni-merezhi-vpn-121263.html |
11. Завдання для 11 класу.
Предмет | Завдання для опрацювання (12.05 – 15.05) |
Зарубіжна література | Тема: Контрольна робота. Твір. Завдання: Твір – роздум «Зашифроване послання світу «здорових і дорослих» у романі « Провина зірок». |
Фізика | 1)підготувати коротке повідомлення на одну із тем: «Мобільний зв’язок та GPS навігація», «Рідкокристалічні дисплеї». 2)підготувати коротке повідомлення на одну із тем ст.258 з розділу «Атомна та ядерна фізика» |
Інформатика | Виконати контрольний тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/osnovi-animaci-18115.html |
Біологія | Тема: Порушення якості води. Геологічне середовище та його вплив на здоров’я людини. Причини деградації ґрунтів. Проблеми біологічного різноманіття. Охорона природи. Завдання: Вивчити параграф 99-102.Запропонувати сучасні методи очистки води , охорони ґрунтів , охорона природи (на вибір) Додаткові ресурси: https://youtu.be/o1Wb2RqQNQc https://youtu.be/vwI26zdDqz0 |
Англійська мова | |
Історія | Опрацювати § 36. Визначте причини конфліктів у сучасному світі. |
Хімія | |
Німецька мова | |
Українська література | Індивідуальні завдання. |
Українська мова | Індивідуальні завдання. |
Алгебра | Зошит «Алгебра та геометрія» (дванадцятибальна система оцінювання) О.С.Істер . Контрольна робота №8 |
Геометрія | «Комплексний зошит для контролю зань» (академічний рівень) О.М.Роганін. (І або ІІ варіант) |
Мистецтво | |
Географія | |
Астрономія | 1)Виконати тест «Сонце – наша зоря» за посиланням: http://fschool7astr.blogspot.com/p/blog-page_6.html |
Коментарi