1. Завдання для 1 класу.

Предмет Завдання для опрацювання (06.04 – 10.04) Завдання для опрацювання (13.04 – 17.04)
Математика Порівнювати і обчислювати приклади в межах 100. Розв’язування задач з підручника.
Літературне читання Закріплення вивчених букв, читати ст.70-75. Повторення вивчених букв. Читання текстів у букварику.
Письмо Написання слів, складів з апострофом. Списування тексту рукописним і друкованим шрифтом.

2. Завдання для 2 класу.

Предмет Завдання для опрацювання (06.04 – 10.04) Завдання для опрацювання (13.04 – 17.04)
Українська мова Впр. 9 ст. 132 письмово. Впр. 10 ст. 132 письмово скласти і записати 4 речення за ілюстрацією малюнків. Впр. 11 ст. 133 скласти подібну задачу. Впр. 12 ст. 133 скласти і записати 4 речення. Впр. 13 ст. 133 усно і записати відповіді на запитання. Впр. 14 ст. 134 скласти і записати 4 речення. Впр. 15 ст 134-135 скласти і записати розповідь за малюнком. Впр. 16 ст. 135 скласти і записати розповідь. Впр. 17 ст. 136 скласти і записати 4 речення про планетарії. Впр. 18 ст 136 скласти і записати коротку розповідь із 4 речень. Впр. 19 ст. 137 скласти і записати розповідь із власного життя відпочинок на озері, річці, ставку або на морі. Впр. 20 ст 137 скласти 4 речення про власні пригоди і записати. Впр. 21 ст 138 усно. Впр. 22 ст 138 скласти і записати розповідь про щиру усмішку, яку ви даруєте людям. Скласти розповідь за даним початком і записати в зошит. Усі творчі завдання 1. Скласти і записати розповідь про похід на екскурсію. (6 речень) 2. Скласти і записати про вербу і яйце. 3. Скласти і записати текст із 4 речень похід до лісу. Записати правила поведінки у лісі. 4. Записати побажання "Щоб я хотів би на свято Велекоднє "
Читання Дати відповідь на запитання ст. 120. Чит. ст. 121-123 і переказувати. Чит. ст. 123-125 дати відповідь на запитання на ст. 125. Намалювати клаповухого Зайця, яким ти його уявляєш. Чит. ст. 126-127 переказувати Чит. ст. 126-128 скласти реклами і придумати продовження твору. Дати відповідь на запитання ст. 128. Придумати власну казку.
Математика № 1 ст. 115 усно. №2 ст. 115 письмово. №3 ст 115 письмово. Повторити таблицю множення і ділення від 2-5. 1. За скороченим записом і розв'язати її Картоплів-36кг Моркви-?, у 6 разів менше ніж картоплів Скільки привезли моркви і картоплів кілограмів разом? 2. Виконати дії: (40+8) : 6= (90-9) :9= (60+4) :8= 63:7= 14+36:6= 12+56:7= 80-40:5= 32-80:8= Приклади 36:6+(26-16)= 40:5-8:0= (67-40) :3= (50-1) :7= 3дм+3дм= 6дм-20дм= 6дм+20дм= 3. Знайти периметр трикутника перша сторона 8см, друга 7см, а третя 9см. Повторити таблицію множина і ділення 6,7. Задача Тетянка намалювала 6 квіток в кожній квітці по 7 пелюсток. Скільки пелюсток у 6 квітках? №1 ст 116 письмово, №2 ст 116 письмово, № 3 ст 116 письмово, №4 ст 116 письмово, №5 ст 116 усно. № 1 ст. 117 усно, № 2 ст 117 письмово, №3 ст 117 письмово, №4 ст 117 письмово, №5 ст 117 усно, №6 ст 117 письмово, №7 ст 117 письмово, №1 ст 118 усно, №2 ст 118 усно, №3 ст 118 усно, №4 ст 118 письмово, №5 ст. 118 усно, №6 ст. 118 усно, №7 ст. 118 письмово, №1 ст. 119 усно, №2 ст. 119 письмово, №3 ст. 119 письмово, №4 ст. 119 усно, №5 ст. 119 письмово, №6 ст. 119 письмово, №7 ст. 119 усно. Повторити таблицю множення і ділення на 8,9 №1 ст. 120 усно, №2 ст. 120 усно, №3 ст. 120 письмово, №4 ст. 120 письмово, № 5 ст. 120 усно
Я досліджую світ Чит. ст. 75-77 дати відповідь на запитання. Скласти міні-проект "Перелітній птах". Чит. ст 78 дати відповідь на запитання. Виготовити ластівку з паперу за власним задумом, або за зразком ст. 79 Чит. ст. 80-81 Чит. ст. 82-83 Чит. ст. 84-87
Англійська мова

3. Завдання для 3 класу.

Предмет Завдання для опрацювання (06.04 – 10.04) Завдання для опрацювання (13.04 – 17.04)
Математика Ст.140 № 916(усно), письмово №914, №918, №923, №930, №950, №959. Ст.146 вивчити правила письмово № 961,967,968,969,976,979,986.
Українська мова Письмово вправа 417,420,421,422. Вправа 419(усно) Ст.167 вивчити правило Ст.169-175 Письмово вправа 425,424,426,430,436,437,440
Природа Ст.121-141 опрацювати. Підготувати проєкт «Червона книга України.»
Англійська мова впр.1.ст 88 письм, впр.1, ст.90 письм, впр 1, ст.92 усно, впр.2 с. 94 усно, впр.4, ст.95 письм впр. 1, ст.98.вивчити слова, впр. 2, стр. 98 письмово,впр.3, ст 99 письмово,впр1, ст100 письмово,впр.1 ст. 102 вивчити вірш,впр.2, ст 104 вивчити правило.
Читання Ст.136-140

4. Завдання для 4 класу.

Предмет Завдання для опрацювання (16.03 – 20.03) Завдання для опрацювання (13.03 – 17.03)
Літературне читання Опрацювати твір Дж.Родарі " Дорога, що нікуди не вела",; виконати завдання з розділу "Перевір свої досягнення". Опрацювати творчість Анатолія Костецького ( ст.155-158).
Природознавство ст. 128-131. ст.132-134.
Математика Пояснення нового матеріалу за номером 921, 922 (усно), 923, 925, 927, 929 (усно), 930, 932, 933, 935, 936 (усно), 937, 938, 941, 943 (усно), 944, 946, 949. Пояснення матеріалів за номерами - 952, 959,968,969,978,981(це усно діти переглядають виконання) Письмові: №953,956,957,960,962,970,971,975,979,982,985.
Українська мова Впр.331,332,333,335,336,338. впр. 339,343,345,346,347.
Я у світі ст. 100-102. ст.103-106.
Основи здоров'я ст.143-144. ст.145- 147.
Англійська мова

5. Завдання для 5 класу.

Предмет Завдання для опрацювання (06.04 – 10.04) Завдання для опрацювання (13.04 – 17.04)
Етика Опрацювати матеріал у підручнику - бесіда 23- ст. 158-160. Виконати урок 24-25 (зошит).
Українська мова §58 правило, впр. 459 (усно); 461,466 (письм.); §59 прочит все, впр.469(письм.); §62 прочит. все, впр.485(письм.) §60, вивчити правила, впр. 470(усно)474 , 475 (письм.) §61, вивчити правила, впр. 479,480(письм.)
Українська література 1)повт. творчість Т. Шевченка, П. Тичини, Є. Гуцала. 2)прочит. стор. 212-214, вивчити «Дощ», вик. письм.завдання1,2,3, 12. прочит. стор. 215- 222, вик. завд.1 на стор.222 (знизу)
Зарубіжна література 1) Тема: Контрольна робота. Світ творчої уяви. Льюїс Керролл, М.Цвєтаєва. Зміст завдання: виконати завдання з підручника: с. 238 – 239 (до 11 завдання) 2)Тема: У колі добрих друзів. Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Зміст завдання: подивитись відеоурок. Скласти інтерв’ю з письменником. Опрацювати статтю на с. 240 – 242. Виписати в зошити, що таке персонаж і герой. Виконати творче завдання на с. 242. Додаткові ресурси: https//youtu. be/ ZJU8 - cgOts Тема: Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Завдання: продивитись відеоуроки. Виконати завдання по теорії літератури. Тема: Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій фабриці містера Вонкі. Завдання: Подивитись відеоуроки. Скласти план 1-6 розділів. Виконати завдання: скласти ланцюжок герроїв з рисами характеру
Інформатика Опр. §15 (виписати основні поняття), виконати завдання з розділу «Обговорюємо» ст.142 (письмово). Опр.§12 ст.108(конспект). Виконати №6 ст.114 з розділу «Міркуємо» (усно)
Історія Виконати завдання з контрольної (завдання на вайбері) §24, 25 (конспект в зошиті)
Основи здоров’я §26 опр., завдання в робочих зошитах §27 опр. завдання в робочих зошитах
Математика Повторити §41, виконати №1445, №1451, №1454, №1472, №1483, №1488*, №1490* Опрацювати § 42. виконати № 1500, 1502, 1504, 1510, 1512, 1518, 1521, 1530* https://www.youtube.com/watch?v=zx4DSTNlFV0 https://www.youtube.com/watch?v=RalA6ALmQr8
Природознавство Опрацювати §38, виконати конспект та заповнити таблицю ст 172; опрацювати §40, виконати конспект та номер 3 ст. 176. опрацювати §41 виконати конспект та № 5 ст 180; опрацювати §42 виконати конспект та №3 ст 184. Також заповнити зошит на друкованій основі відповідно до тем параграфів.
Німецька мова Впр. 3 ст. 178 Впр. 3 ст. 182
Образотворче мистецтво Подія 28 Створити ілюстрацію із зображенням козаків ( фарби або витинанка ) ст.182 Подія 29 Створити абстрактну композицію ( фарби) ст.188
Трудове навчання Тема: способи з’єднання деталей виробу. Захист проекту. Повторити з підручника метеріали про з’єднання дерев’яних деталей, а також обладнання та матеріали, що при цьому застосовуються. Закінчити роботу над проектом “Рамка для фото”. Всі виконані роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com Тема: головоломка з дроту. Користуючись інтернет ресурсами(В.К.Сидоренко трудове навчання 6 клас) опрацювати матеріал про метали, область їх застосування та види. Скласти конспект у зошиті Всі виконані роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com
Англійська мова впр.2, ст 178, читати, в.5,ст 181, вивчити вірш, впр, 4, ст 179 письм, впр.1 ст, 186, впр, 2 ст 187 письм. пр.,1, ст 194, відповіді на запитання ,впр.2,ст 194, читати, стр.197 правило вивчити,впр.1 ст 198 письмово, впр.2 ст 198 письмово. продовжуємо виконувати завдання в друкованому зошиті.

6. Завдання для 6 класу.

Предмет Завдання для опрацювання (06.04 – 10.04) Завдання для опрацювання (13.04 – 17.04)
Зарубіжна література Опрацювати біографію Рея Дугласа Бредбері ст.208-210 -конспект. Прочитати"Усмішка" -ст.211-215. Скласти і записати в зошит 12 тестових завдань до змісту твору "Усмішка".Написати характеристику Тома. Опрацювати біографію Роберта Шеклі -ст.216-218 -конспект. Повторення: скласти і записати 12 тестових завдань до твору Діккенса "Різдвяна пісня в прозі".
Етика Виконати урок 24 (зошит).-ст. 53-55 Опрацювати параграф 25-26 у підручнику , записати визначення у зошит.
Українська мова §56, правила, впр.467,468,469,475(письм.); §57, правило, впр.477(вибірк. робота)478, 480 (письм.) Повторити числівник, вик. тести впр.481
Українська література вик. тестові завдання стор. 212-213 (письм), повт. творчість В. Нестайка, Я. Стельмаха, Л. Ворониної Прочит. стор. 215-222, виписати всі терміни
Основи здоров’я §26, 27 опр., завдання в робочих зошитах §28, 29 опр. завдання в робочих зошитах
Інформатика Опр.§11(конспект), виконати завдання з розділу «Працюємо в парах» №1 або №4 ст.91-92 (письмово) Опр.§10 (конспект). Виконати №6 ст.81 «Обговорюємо» (письмово)
Біологія Тема: Загальна характеристика Покритонасінних. Різноманітність Покритонасінних. Зміст завдання: вивчити параграф 43, Різноманітність Покритонасінних оформити у вигляді таблиці (Основні родини . Представники). Відмінність класу однодольних та дводольних. Додаткові ресурси: https://youtu.be/0MmBtDzMxRE (Загальна характеристика Покритонасінних) https://youtu.be/2EDOfJkOLPE (Різноманітність рослин) https://youtu.be/GOPyrnbA3ns Тема: Поняття про класифікацію рослин. Зміст завдання: вивчити §44, вивчити основні систематичні категорії ( таксони ) Пр.р №3 «Порівняння будови мохів , папоротей та покритонасінних». Додаткові ресурси: https://youtu.be/R2l4VInD-fQ (Класифікація рослин) https://youtu.be/cy97HBvHVvg
Англійська мова ст. 171, повторити правило артиклі, опрцювати ст. 197-198, впр.1 ст 172 письмово, впр 2-3, ст. 172-173 письмово,впр.5 ст 176 читати. пр.5, стр. 176,читати і перекладати,впр.2 стр.179читати,впр.1,2 стр 180 письмово, впр.3 стр 181 письмово, впр.4, стр 182 письмово, впр.5 ст183 письмово , продовжуємо виконувати завдання в друкованому зошиті.
Історія 1)Опрацювати § 49. Прочитати норми римського права (уривки) на сторінці 184 підручника та відповісти на питання 1,2 внизу уривку.(в зошиті) 2)Опрацювати § 51. Підготуйте лепбук «Християнство в мистецтві» Опрацювати § 52. Поясніть значення висловів «Наводити лад залізною рукою», «Хліба та видовищ».
Трудове навчання Тема: виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу. Продовжити роботу по виготовленні листівки. Продовжити роботу над проектом. Всі виконані роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com Тема: Остаточна робота виробу. Оздоблення. Завершити роботу по виготовленні листівки. Закінчити роботу над проектом. Всі виконані роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com
Математика Опрацювати § 47. https://www.youtube.com/watch?v=QSrzWmapoBA Виконати № 1290,1297, 1299, 1301(1,3,5), 1308(1,3), 1310, 1312. Опрацювати § 48. Виконати № 1335, 1337, 1339(1,3,5), 1342,1344, 1346, 1351 https://www.youtube.com/watch?v=MAvdDD1sigU https://www.youtube.com/watch?v=DhPO1Fzbg9w
Образотворче мистецтво Тема 26 Створити композицію на історичну тему (ст. 171) Тема 27 Створити композицію на міфологічну тему ( ст. 176)
Географія Параграф 54 Скласти кросворд , ребуси до теми "Гідросфера" Параграф 55, 56 ст. 203(7)


7. Завдання для 7 класу.

Предмет Завдання для опрацювання (06.04 – 10.04) Завдання для опрацювання (13.04 – 17.04)
Українська мова §31, правила, впр. 248, 249 254(письм.); §32 правило, впр.257, 258259(письм.) Повторити прислівник, вик. тести впр. 264. §33, вивчити правила, вик. впр. 267, 270(письм.)
Українська література повт. творч. Л. Костенко, В. Симоненка, М. Павленко, Л. Пономаренко; прочит.стор.223-228, завд.7 на стор. 227 і 228 письмово. Прочит. стор.229-235, прочит. стор.236-237, запис. короткий конспект
Зарубіжна література 1)Тема: Рюноске Акутагава « Павутинка». Майстер японської новели. Зміст завдання: На основі отриманої інформації з відеоуроку та статті підручника скласти компакт – біографію письменника. Прочитати новелу. Виділити образи – символи ( лотос, ранок, рай, пекло, павук). 2)Тема: Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели ( Будда, Кандата). Зміст завдання: Відтворити сюжет твору. Гра «Павутинка». Написати 12 нагадувань від Будди. Розгадати кросворд ( скину в групу). Тема: Розвиток мовлення (п). Завдання: написати роздум « Що краще: творити добро чи робити зло? Чому?». Тема: Контрольна робота ( тести).
Основи здоров’я §24 ст. 155—156 - опр., завдання в робочих зошитах. §24 ст. 157—159 опр. завдання в робочих зошитах
Інформатика Повторити розділ «Табличний процесор», переглянути свої конспекти, якщо певної теми немає - законспектувати. Опр.§30-34. Вибрати тему проєкту. Розробити таблицю до обраної теми (зразок ст.217)
Фізика 1) проект ст.198; 2) розв’язати задачі: 1)чому дорівнює сила Архімеда, яка діє на бетонну плиту розмірами 3*2,5*0,5м., занурену у воду наполовину свого об’єму? 2)Деяке тіло має вагу в повітрі 380 Н і об’єм 0,045 м3. Плаває це тіло у воді чи тоне? 3)Яку силу необхідно прикласти до шматка міді об’ємом 30 см3, щоб утримати його у воді? 4)Соснова дошка завтовшки 8 см плаває у воді. На скільки вона виступає над водою? 1)Опр.§30, 31 (конспект). Виконати впр.31 №2 або №3 (письмово). 2)Опр.§32 (конспект). Виконати впр.32 №5 або №6.
Всесвітня історія Опрацювати § 15.п.11. в зошиті відповісти на питання: Хто такі гуманісти і які ідеї вони сповідували?
Історія України Опрацювати § 19. Поясніть принцип литовської еліти, якого вона дотримувалася в ХІV ст.: «Ми старовини не рушимо і новини не вводимо»
Англійська мова впр.1 ст. 155-157, чит. перекладати, в.2 ст 157 письм, впр 3, ст 158 письм, впр 3 b, ст 158 читати і перекладати впр.4-5 стр.161 письмово, скласти письмову розповідь про визначне місце Лондона, впр.1, 2 стр.165 письмово, повторити і подивитись онлайн такі теми Past Simple, Past Continuous,Present Perfect. готуємось до самостійної роботи по неправильних дієсловах
Біологія Тема: Розмноження та його значення. Форми розмноження. Індивідуальний розвиток тварин. Ріст тварин. Зміст завдання: вивчити параграф 44-46. Замалювати розвиток комах з повним та не повним перетворенням. Додаткові ресурси: https://youtu.be/s81t3AtSYpg (Розмноження тварин) https://youtu.be/ZqDk6TLYbWs https://youtu.be/K7Hi6uJ7u5c https://youtu.be/Iz9UPeJ4_Hs (Розвиток та тривалість життя тварин) Тема: Поведінка тварин у природі та методи її вивчення . Поведінкові реакції тварин. Зміст завдання: вивчити §47-48 підготувати повідомлення « Вчені етологи» Пр.р№7 «Визначення форм поведінки тварин» Додаткові ресурси: https://youtu.be/nIHUMk4joS0 https://youtu.be/v_3YryLZ5qg https://youtu.be/1nx_aIs4jME https://youtu.be/Akzg6jCKmlg
Трудове навчання Тема: етапи практичної діяльності. Вплив конструкційних матеріалів на технологію обробки деревини. Повторити по конспекту проект та його етапи. Користуючись інтернет ресурсами(Д.В. Лєбєдєв 7 клас) опрацювати матеріал про властивості деревини. Готові роботи надсилати на електронну адресу: lanchuk1958@gmail.com Тема: Робота над запланованим виробом(Садовий інвентар) користуючись інтернет ресурсами(Д.В. Лєбєдєв 7 клас) повторити основні технологічні операції ручної роботи деревини. Готові роботи надсилати на електронну адресу: lanchuk1958@gmail.com
Алгебра Опрацювати § 25. https://www.youtube.com/watch?v=aD7pCdczZNM Виконати № 950, 952, 952, 954, 956, 961, 963 Опрацювати § 26. Виконати № 978, 980, 982, 987(1,3), 991 https://www.youtube.com/watch?v=XOuN1ADW1xo
Геометрія Опрацювати § 21. https://www.youtube.com/watch?v=hOAGqi3aP1Q Виконати № 586, 590. Опрацювати § 22.(конспект) https://www.youtube.com/watch?v=stZP_r5mQVM Виконати № 614, 617, 619 Опрацювати § 23(конспект). Виконати № 648, 651, 652, 654 https://www.youtube.com/watch?v=ULLf8x8Zfnw
Хімія Опрацювати §20, виконати конспект та №4 ст. 146 Проєкт на тему: Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять або Дослідження якості води з різних джерел.
Німецька мова Впр. 4 ст. 157. Впр. 4 ст. 159
Образотворче мистецтво Зачіска( ст.176-185 ) Замалювати ескіз зачіски. Стиль( ст.166-175 ) Дизайн-проєкт " Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді"
Географія § 47, 48 ст.226 Практичне завдання 3 Параграф 49, 50 Скласти кросворд " Політична карта Євразія "


8. Завдання для 8 класу.

Предмет Завдання для опрацювання (06.04 – 10.04) Завдання для опрацювання (13.04 – 17.04)
Українська мова §32,правило, впр 375, 377, 380(письм.) §33, правило, 382,383,385(письм.) §34, вивчити правила, вик впр. 389, 390(письм.)
Українська література Повт. творчість М. Коцюбинського, О. Довженка, Н. Бічуї; чит. стор.243-251 випис.тему твору на стор.253 Продовжити роботу над твором , «Білий кінь Шептало», написати висловлення на тему , «Що означає - подолати в собі раба?»
Зарубіжна література 1)Тема: Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво Зміст завдання: Скласти паспорт – анкету життя і творчості драматурга. Читати твір. 2)Тема: Історія створення комедії «Міщанин шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. Зміст завдання: Опрацювати статтю в підручнику- історія створення комедії. Записати в зошити визначення комедії. Скласти порівняльну таблицю ( скину в групу). Тема: Основні образи комедії (Журден, граф Доранк, графиня Дорімена,Клеонт та ін). Завдання: Охарактеризувати образи в зошитах. Тема: РЗМ . Завдання: Написати роздум « Які моральні уроки відобразив Мольєр у своїй комедії».
Основи здоров’я §22—23 опр., завдання в робочих зошитах §24 опр. завдання в робочих зошитах
Інформатика Опр.§29 ст.194 (конспект!). Переписати таблицю з ст.199 №29.1. Опр.§32 ст.209 (конспект)
Фізика 1)опр. Задачу на ст.174 №2 2)сам.робота. Виконати задачі: 1)На цоколі лампи розжарення написано 48В, 96 Вт. Яка сила струму протікає через лампу, коли вона працює за номінальної потужності? 2) за напруги 37,5 В електричний двигун виконує роботу 900 Дж за 4 хв. Визначте силу струму через двигун. 3) Залізна дротина довжиною 10 м та площею поперечного перерізу 0,5 мм2 підключена до джерела з напругою 12В. обчисліть роботу, яку виконує струм за 1 хвилину. Повторити розділ 3 частина 1. Виконати завдання для самоперевірки ст.220-221 (на вибір)
Біологія Тема: Слухова сенсорна система. Вухо. Захист слух. Зміст завдання: повторити параграф 42-43. Вивчити параграф 44. Заповнити таблицю гігієна слуху ст. 196. Додаткові ресурси: https://youtu.be/ZDAnfm0B3mU (Слухова сенсорна система) https://youtu.be/FI0wahtreB0 https://youtu.be/Qmsj2mftYmA Тема: Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Зміст завдання: вивчити §45- 47. Вивчити таблицю ст.209. Виконати тести ст.210 Додаткові ресурси: https://youtu.be/xOnzAxtDaJM (Смакова , нюхова , сенсорні системи) https://youtu.be/N2gINoJzAFU https://youtu.be/efDsh2V2fPw (Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури та болю) https://youtu.be/fpr7tednEw8
Англійська мова ст.203 вивчити правило,впр.3 ст. 205, письмово, ст.208, повторити правило,впр.3, ст. 209 письмово, повторити табличку неправильних дієслів написати розповідь,як святкують Великдень в любій країні світу, щось цікаве, намалювати малюнок і написати інформацію про Великдень, по підручнику впр.2, ст 212,читати і перекладати, впр.3, ст 214 письмові відповіді на запитання, впр.4 ст. 214 переклад слів на укр.м, і вивчити ці слова
Історія Опрацювати § 22. Скласти в зошиті хронологічну таблицю впровадження технічних новинок в промисловості у ХVІІ ст. Опрацювати § 23. Випишіть які заходи Марії Терезії, Йосипа ІІ, Фрідріха ІІ та Катерини ІІ можна охарактеризувати як прояв політики освіченого абсолютизму. Опрацювати § 24. Опрацювати § 25. Складіть розповідь про життя перших переселенців у США.
Трудове навчання Тема: Створення ескізного малюнку виробу, що виготовляється (Кухонне приладдя). Повторити матеріал про креслення та ескіз предмета. Скласти ескізний малюнок виробу, що виготовляється. Розпочати роботу над проектом. Готові роботи надсилати на електронну адресу: lanchuk1958@gmail.com Тема: Прийоми роботи з інструментом при виготовленні виробу. Користуючись інтернет ресурсами (В.Д.Лєбєдєв 7 клас) повторити матеріал про технологічні операції про обробку деревини. Готові роботи надсилати на електронну адресу: lanchuk1958@gmail.com
Алгебра Ст. 194 (приклад 2) https://www.youtube.com/watch?v=p7S5KFs102o Виконати № 949, №976, №979 Опрацювати §21 Виконати № 1045, 1048, 1051 https://www.youtube.com/watch?v=KlPgFrWUL7I
Геометрія Опрацювати §21(конспект), https://www.youtube.com/watch?v=Wl0YeqiOYFs https://www.youtube.com/watch?v=H2ts3dgnHQk Виконати № 924, №926, №929, №931, №937. Опрацювати §22(конспект). Виконати № 985, 989, 991, 995, 999 https://www.youtube.com/watch?v=4eZXBnTGBh8
Хімія Опрацювати §30, виконати конспект та №225, 226, 227, 228ст.159, опрацювати §32, виконати конспект та № 254 або №255 ст.180-181 Опрацювати §31, виконати конспект та №246 або №247 ст 174
Мистецтво Тема 28-29 Мистецький проєкт (ст.133)
Географія §51,52 Виконати в зошиті рубрику "Попрацюйте в групі (група 1,2) ", " Шукайте в інтернеті" ст.253 §53 Вивчити терміни


9. Завдання для 9 класу.

Предмет Завдання для опрацювання (06.04 – 10.04) Завдання для опрацювання (13.04 – 17.04)
Українська мова Вивчити §32. Письмово: впр. 1 (стор.112), впр. 2 (стор.113), впр. 4 (стор.114). Опрацювати таблицю (стор. 115)- синтаксичний розбір складного речення з різними видами зв'язку. Записати зразок письмового розбору. Повторити §14. Письмово: впр. 7 (стор. 54), впр. 1 ( стор. 55 - культура слова). Повторити §17. Письмово: впр. 5 (стор.64) Повторити §28. Письмово: впр. 6 ( стор.102)
Українська література Опрацювати вірш Шевченка "Сон" (ст. 228) - конспект; "У нашім раї на землі" - ст.228-233. Виконати завдання - тести 5 (ст.232-233). Опрацювати вірш Шевченка "Росли укупочці зросли" (стор. 240) - конспект. Біблія в житті Шевченка- ст. 243 -конспект. Вірш "Ісаія.Глава 35". - конспект. Виконати завдання 3 (ст. 248). Світова велич українського поета -ст. 249 -конспект.
Зарубіжна література 1)Тема: Б.Шоу специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон». Зміст завдання: Дати відповіді на питання у підручнику письмово. Заповнити таблицю: «Порівняльна характеристика сюжету , античного міфу та п’єси Б. Шоу «Пігмаліон».(Скину в групу) 2)Тема: Динаміка образу Елізи Дулітл Зміст завдання: Охарактеризувати образ Елізи. Завдання скину в групу. Заповнити таблицю « еволюція Елізи: від квіткарки до леді». Тема: Контрольна робота Завдання: твір « Експеремент над людиною професора Хіггінса»( за п’єсою Б.Шоу «Пігмаліон»).
Основи здоров’я §26 опр., завдання в робочих зошитах. §27, 28 опр. завдання в робочих зошитах.
Фізика 1)опрацювати матеріал за адресою (всі розв’язані задачі мають бути законспектовані): 1)https://www.youtube.com/watch?v=ZR6yuc8J50s 2)https://www.youtube.com/watch?v=NqEFYkY6kZg 2) самостійна робота (виконати на вибір одну задачу): Два тіла масами 0,2кг і 0,6кг зв’язані ниткою і лежать на столі. До другого тіла прикладена сили 4Н. З яким прискоренням буде рухатися система, і якою буде сила натягу нитки, що з’єднує тіла, якщо коефіцієнт тертя для обох тіл 0,2? Визначте прискорення й силу натягу нитки під час руху системи тіл, зображений на рис., якщо маси першого й другого тіл відповідно дорівнюють 1 і 0,5кг, а коефіцієнт тертя першого тіла – 0,25. Опр.§36, 37 (конспект)
Інформатика Опр.§27 ст.178 (кожний розділ законспектувати окремо). Опр.§29 (конспект)
Історія України 1)Опрацювати § 23. Які зміни у житті українського суспільства відбулися спричинені розгортанням індустріалізації? Наведіть приклади. (в зошиті) 2)Опрацювати § 24. Прочитати уривок із брошури «Самостійна Україна» на сторінці 212 підручника, відповісти на питання під уривком.( в зошиті) Опрацювати § 25. Опрацювати § 26. Охарактеризуйте столипінську аграрну реформу за планом: 1) причини здійснення; 2) мета; 3) складові; 4)особливості проведення на українських землях; 5) результати. ( в зошиті)
Біологія Тема: Популяція живих організмів та їх основні характеристики. Механізм видоутворення. Мікроеволюція. Макроеволюція. Зміст завдання: вивчити параграф 45-47. Підготувати повідомлення адаптації живих організмів на вибір ( Мімікрія. Маскування. Захисне забарвлення. Застережливе забарвлення. Приваблююче забарвлення.) Додаткові ресурси https://youtu.be/LBBisisaG_k (Популяція та її характеристики) https://youtu.be/F_dwGrfPH00 (Структура популяції) https://youtu.be/OVWpfPkVbxU (Мікроеволюція видоутворення) https://youtu.be/FqZeyHJxuYE (Макроеволюція) Тема: Еволюція людини. Етапи еволюції людини. Світоглядні та наукові погляди на походження життя. Зміст завдання: вивчити §48-49. Підготувати презентацію «Гіпотези походження життя» Виконати тести ст.211 Додаткові ресурси: https://youtu.be/iMGwxdSH79o (Еволюція людини) https://youtu.be/9W9zEzC-B5s https://youtu.be/MkI9HmLA7W0 (Історичний розвиток) https://youtu.be/7VGBWzoNMoY (Виникнення та походження життя)
Правознавство Опрацювати § 25. Практичне заняття. Здійснити аналіз правових ситуацій (чотири на вибір) за схемою : факти, проблеми, аргументи, рішення Підготуйте повідомлення « Що для Вас є найбільшим злочином ?».
Хімія Опрацювати §30, виконати конспект та №221, 224 ст.172-173; опрацювати §31 ст.173-176, виконати конспект та №229 ст. 180. Опрацювати ст. 176-179 виконати конспект та №228 ст. 179; опрацювати §32, виконати конспект та №233 ст. 185
Німецька мова Впр. 4 ст. 184. Впр. 2 ст. 185; впр. 5 ст. 186
Мистецтво Тема 27-28 Тема 27-28 Підібрати 15 фото куточків природи на тему "Україна рідна моя на прекрасній планеті Земля"
Географія §37 Рубрика "Шукаємо в інтернеті " ст.208 § 38
Алгебра Опр.§21 (конспект), виконати вправи на вибір. Виконати з ст.228 «Завдання для перевірки знань» до §21-24.
Геометрія Опр. §18 (конспект). Вик. №886, №888, №890, №894, №896. Опр. §19 (конспект). Вик. №913, 915, 920, 924. Опр. §20 (конспект). Вик. №933, 935, 938, 942.
Трудове навчання Тема: Виконання проекту. Технологічні операції, що виконуються при виготовлені виробу(речі для власних потреб). Продовжити роботу над проектом. Повторити матеріал про технологічні операції, що застосовуються при виготовленні вибраного виробу. Готові роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com Тема: Робота над проектом. Робота по виготовлені виробу. Користуючись інтернет ресурсами опрацювати матеріал про композиційні матеріали, область їх застосування. Написати конспект. Практична робота. Продовжити роботу над проектом та виготовленням виробу. Готові роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com
Англійська мова Написати розповідь про свою майбутню професію, впр.4а ст. 215, впр. 2, ст. 218 читати, впр.3, ст.220 читати, дати письмові відповіді на питання. впр.6, ст. 223, читати, впр.2, ст. 226, читати ст.231-231 читати і перекладати текст, впр.3 ст 232 письмово,повторити такі часи, Present Simple,Present Continuous, Past Simple, Past Coninuous, Present Perfect, Present Perfect Continuous.

Гурток - автор підручника Кучма, впр.2, ст 128 читати і перекладати, впр.3 ст.128 письмові відповіді на запитанння, впр 6 ст 129 письмово, впр.1, ст 130 читати і письмовий переклад тексту, повторити табличку неправильних дієслів ст 176


10. Завдання для 10 класу.

Предмет Завдання для опрацювання (06.04 – 10.04) Завдання для опрацювання (13.04 – 17.04)
Зарубіжна література Тема: Зміни в драматургії на межі 19 – 20 ст. Моріс Метерлінк. «Синій птах». Зміст завдання: 1. Опрацювати теоретичний матеріал в підручнику. 2. Прочитати твір. 3.Письмово проаналізувати твір. Тема: Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу Завдання: виділити ознаки казки в драмі. 2.Порівняти драми «Синій птах» і «Лісова пісня» Лесі Українки.
Фізика 1)опр.§38 ст.224. Розв’язати задачу: на скільки змінилася енергія 10 моль одноатомного газу під час його ізобарного нагрівання на 100К? 2)опр.§39 ст.228(конспект) 3) розв’язати одну задачу (на вибір): 1)під час згоряння порції палива у двигуні виділилася кількість теплоти 150 МДж. Двигун при цьому виконав роботу 50МДж.Обчисліть ККД двигуна. 2)Тепловий двигун виконав корисну роботу, що дорівнює 2,3*107 Дж, і при цьому витратив 2 кг бензину. Обчисліть ККД цього двигуна. Підготувати повідомлення на одну із тем: 1. Дифузія та її значення. 2. Глобальне потепління: чи є загроза? 3. Вологість і температура повітря у приміщеннях, способи збереження тепла.
Історія Практичне заняття. Підготувати повідомлення з теми: Західна Україна: зміни в повсякденному житті населення після анексії СРСР (використовуючи спогади очевидців, свідчення сучасників тих подій) Практичне заняття. Підготувати повідомлення з теми: «Вісь «Рим – Берлін - Токіо» історія формування і краху» Опрацювати § 32, 33. Використовуючи додаткові джерела, підготуйте повідомлення про долі українських остарбайтерів за допомогою методу «Жива історія»( спогади очевидців, свідчення сучасників тих подій, трагедії власної родини).
Громадянська освіта Опрацювати § 41. (задача) Практичне заняття. Складіть родинний бюджет на місяць сім' ї з чотирьох осіб з доходом 6 тис. грн. Опрацювати § 43. Практичне заняття. Створіть бізнес план власного підприємства.
Біологія Тема: Популяційна генетика. Елементарні процеси еволюції. Процес видоутворення. Зміст завдання: вивчити параграф 68-69. Повторити параграф 70-71. Вивчити та записати формулу закону Харді-Вайнберга. Дрейф генів. Міграції. Додаткові ресурси: https://youtu.be/slohBI2zy0I Популяційна генетика. Закон Харді https://youtu.be/VjYfjUjjBQ0 Видоутворення Тема: Репродукція клітин.Бінарний поділ.Поділ еукаріотичних клітин.Соматичні та статеві клітини. Життєвий цикл клітин. Інтерфаза.Мітоз Зміст завдання: Вивчити §-81. Повторити 72-76. Клітинну теорію. Замалювати фази мітозу. Додаткові ресурси: https://youtu.be/mceskBF67NI https://youtu.be/rrp0TgJy854 https://youtu.be/Gq1W3lVGkYk (Клітинний цикл. Мітоз) https://youtu.be/_M636FZSbL4
Англійська мова Скласти розповідь про англійських художників, впр.8 ст 191 читати, впр.2 ст 194 письмово, впр.1, ст 203 письмово, впр 3, ст204 письмово впр 4,5 стр. 205 письмово,впр. 6, ст 206 письмово,впр.1, ст 209 письмові відповіді на запитання, написати повідомлення про Великдень в різних куточках світу
Хімія Опрацювати § 28, виконати конспект та № 209 або №210 ст.169-170; опрацювати §29, виконати конспект та № 216, №217 ст. 176 Проєкт: Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія ти на організм людини, застосування. Синтез білків. Збалансоване харчування- запорука здорового життя. Виведення плям органічного походження. 1 на вибір
Мистецтво Створити презентацію "Музичні інструменти Індії" Використовуючи інтернет ресурси , послухайте індійську музику, доберіть твори для зняття стресів, медитації.
Географія § 30 Дослідження ст. 181( на вибір ) §31 Рубрика "Шукаємо в інтернеті " ст.187
Алгебра Опрацювати §19, 20 (конспект). Виконати з кожного параграфа по 4 завдання на вибір. Опрацювати §21 (конспект), вик.№ 2, 4, 8, 10, 16. Опр.§22 (конспект). Вик.№ 10, 12.
Геометрія Контрольна робота з теми «Вектори та координати». Знайти в Інтернеті задачі з теми «Паралельність площин і простору» (вибрати на вибір) або повтори §1-5 (виконати завдання на вибір з даних параграфів)
Українська мова Опрацювати § 48 – 49, виконати впр. 4,7 (с. 154-155), впр.3 (с.158). Опрацювати § 50-51, виконати впр. 7 (с. 150), впр.5 (с.163).
Українська література Скласти літературний портрет М. Вороного (ст..підр. 229-234) Прочитати поезію М.Вороного «Інфанта» і записати літер. паспорт твору. Вивчити напам’ять поезію М.Вороного «Блакитна Панна».
Інформатика Опрацювати матеріал за адресою (зробити конспект, тема вказана в презентації): https://vsimpptx.com/urokinf/isecurity/u4 Опрацювати матеріали за посиланням: 1) https://naurok.com.ua/10-klas-modul-informaciyna-bezpeka-8-urok-identifikaciya-ta-autentifikaciya-koristuvachiv-108463.html 2)https://naurok.com.ua/10-klas-modul-informaciyna-bezpeka-9-urok-kriptografichni-metodi-zahistu-informaci-kontrol-cilisnosti-programnih-i-informaciynih-resursiv-108464.html


11. Завдання для 11 класу.

Предмет Завдання для опрацювання (06.04 – 10.04) Завдання для опрацювання (13.04 – 17.04)
Зарубіжна література Тема: РЗМ. Інформаційно – цифрова компетентність: створення літературного портрету письменника (у вигляді презентації, обкладинки видання). Зміст завдання: Скласти презентацію портрета письменника (на ваш вибір), або презентацію обкладинки видання. Тема: Провідні тенденції в драматургії другої половини 20 ст. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950 – 1960 – х р.р., його провідні ознаки. Завдання: 1.Опрацювати статтю с.160 – 162. 2.Виписати ознаки «театру абсурду». 3. Охарактеризувати творчість Е. Йонеско та Ф.Дюрренматта.
Фізика 1)опр.§37(конспект) 2)опр.§38 (конспект), виконати впр.38 №1 або №5 ст.223-224. 3)опр.§39 ст.224; вик.впр.39 №1. Опр.§40 (конспект)
Інформатика Опрацювати матеріал за адресою (зробити конспект): https://sites.google.com/view/smirnovaseu/інформатика/10-11-клас/основи-електронного-документообігу/урок-11 Опрацювати матеріали за посиланням:
https://vsimpptx.com/urokinf/documents/u14 https://vsimpptx.com/urokinf/documents/u15
Біологія Тема: Адаптації до екологічних факторів. Екологічна ніша .Заповнення екологічних ніш. Зміст завдання: вивчити параграфи 82 – 84. Пояснити, висловити свою думку чому різні види не можуть займати одну і туж екологічну нішу. Додаткові ресурси: https://youtu.be/yXahtlh2RjA (Екологічна ніша) https://youtu.be/OxbJSTD28rQ Тема: Популяція. Статис тичні параметри популяції. Динаміка популяції. Екологічні стратегії. Екосистема. Види екосистем. Біоценоз Зміст завдання: вивчити § 85-89. Накреслити схему структура біогеоценозу. Пояснити відмінність в термінах: екосистема, біоценоз, біогеоценоз. Додаткові ресурси: https://youtu.be/LBBisisaG_k (Популяція та її характеристики) https://youtu.be/F_dwGrfPH00 (Структура популяції) https://youtu.be/xd-KsN6R_NA (Популяція)
Англійська мова впр.4, ст 193, опрацювати впр.1, ст 194 читати , впр 2, ст 195 письмово, впр. 3 , ст 196-197 читати і перекладати, повтори табличку неправильних дієслів. Скласти письмове повідомлення про науковий винахід 21 століття. ст.175 опрацювати правило, впр4 ст 176 читати і перекладати, впр 2 ст.179 вивчити слова і письмо переклад в зошит,впр. 5 ст 181 написати Job application letter за зразком, стр.183
Історія Опрацювати § 33. Укладіть у хронологічній послідовності події, які характеризують Революцію гідності та російсько-українську війну. Опрацювати § 34 п. 1. Поясніть причини зростання ролі США в міжнародних відносинах.
Хімія Опрацювати § 33, виконати конспект та Практичну роботу ст. 205; проєкт «Усунення тимчасової і постійної жорсткості води». Опрацювати ст. 207-209 виконати конспект та повідомлення на тему роль хімії у створенні нових матеріалів; опрацювати ст. 209-219 виконати конспект.
Німецька мова Впр. 1, 2 ст. 148; впр. 4 ст. 149; впр. 3 ст. 152
Українська література Написати формальне есе «Чи винна Маруся Чурай у смерті Грицька Бобренка?» або виконати завдання 12 с.222 Скласти літературний портрет В.Стуса ( ст..підр. 234-236). Переглянути художній фільм «Заборонений», присвячений життю та боротьбі поета та дисидента Василя Стуса. Вивчити напам’ять поезію «Господи, гніву пречистого».
Українська мова Опрац. §49-50, викон. впр. 4а, 5 (ст.174), впр.5 (ст..179) Опрац. §51-52, викон. впр. 4 (ст.187), впр.7 (ст..185)
Алгебра Виконати контрольну роботу з теми «Елементи теорії ймовірності» ст.170. Опр.§2(конспект). Виконати №12, 14, 18, 20, 30. Опр.§6 (конспект). Виконати №4, 6, 8, 12.
Геометрія Виконати контрольну роботу з теми «Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл» ст. 288 до §8-11. Повторити тему «Координати і вектори у просторі» (знайти в Інтернеті)
Мистецтво Театр і кіно. Презентація " Топ-5 акторів кумирів" Українська анімація. Створити власну анімацію.
Географія §26 Підготовка до ЗНО. §27. Підготовка до ЗНО.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.