1. Завдання для опрацювання учням 1 класу під час карантину.

Предмет Завдання для опрацювання (16.03 – 20.03) Завдання для опрацювання (30.03 – 03.04)
Математика Виконання дій з іменованими числами та їх порівняння. Ст. 104, завд. 1,2 Ст.106 завд.1,5 Обчислювати приклади в межах 100.
Навчання грамоти 1. Списування речень, текстів, поданих друкованим шрифтом. 2. Закріплення вивчених букв. Читати ст.59-71 Списування речень, текстів, поданих друкованим шрифтом. Закріплення вивчених букв. Читати ст.72-80.

2. Завдання для опрацювання учням 2 класу під час карантину.

Предмет Завдання для опрацювання (16.03 – 20.03) Завдання для опрацювання (30.03 – 03.04)
Українська мова Вправа від 1-4 ст. 121-123 Вправа від 1-3 ст. 124-125 Вправа 4-5 ст. 126 Вправа 6-7 ст. 127 Впр. 1 ст. 128 - усно. Скласти і записати 2 речення про зайця Впр. 2 ст. 128-129 усно Впр. 3 ст. 129 записати зачин Впр. 4 ст. 129 скласти 2 розповідні, які завершають текст і записати Впр. 5 ст. 130 скласти і записати 2 речення розповідні опис зайця. Впр. 6 ст.130 скласти і записати питальні речення до тексту. Усно дати відповіді на запитання Впр. 7 ст. 131 усний опис орла беркута і записати зачин текст-опис Впр. 8 ст. 131 дати письмові відповіді на запитання користуючись текстом. Скласти розповідь на любу тему на основі власного досвіду і записати в зошит
Читання Чит. ст. 110-112, дати відповідь на запитання Чит. ст. 113-115, переказувати Чит. "Я все зможу!" ст. 115-117, переказувати Чит. ст. 115-117 - переказувати Чит. ст. 117-119 дати відповідь на запитання Чит. ст. 119-120 визначити головну думку твору.
Математика Вивчити таблицю множиння на 6,7 Номр. 2,5,6,7,8 ст. 107 письмово Номр. 1,2,4,5 ст. 108 письмово Вивчити таблицю множення на 8,9 Номр. 2,4,5 ст. 109 письмово Номр. 1,5,6 ст. 110 письмово Номр. 3,4 ст. 110 усно Номр. 2,3,4,5,6 ст. 111 письмово № 1 ст. 112 письмово, № 2 ст. 112 письмово, № 3 ст. 112 записати розв'язування з підручника, № 4 ст. 112 письмово, № 5 ст. 112 письмово, № 1 ст. 113 усно, № 2 ст. 113 усно, № 3 ст. 113 письмово, №4 ст. 113 усно, № 5 ст. 113 письмово № 6 ст 113 письмово, № 1 ст. 114 усно, № 2 ст. 114 письмово, № 3 ст. 114 письмово, № 4 ст. 114 письмово, а 2 завдання усно, № 5 ст. 114 письмово, № 1 ст. 115 письмово, № 2 ст. 115 усно, № 3 ст. 115 письмово, № 4 ст. 115 письмово
Я досліджую світ Створити проект " Травневий хрущ: користь чи шкода?" ст. 61 Виготовити жабку ст. 64 Чит. ст. 65-67, дати відповідь на запитання Чит. ст. 68-69. Намалювати малюнок про професію мами Чит. ст. 70-72. Виготовити "яйце" крашанку Чит. ст. 73-74. Намалювати пасхального кошика
Англійська мова Вивчити лексику по темі "Їжа". Опрацювати ст.88-89; виконати впр.3-4ст.89 Опрацювати ст.90-91; виконати впр.4-5ст.91. Опрацювати ст.92-93;виконати впр.3-4(перекласти, дати відповіді на запитання); виконати впр.1,ст.94 (переписати), впр.2,ст.94(читати, перекладати) Опрацювати ст.96-97; виготовити проект "Моя улюблена страва"; виконати впр. 2,ст.97(письмово);виконати впр.2,ст.96 (письмово).Опрацювати ст.98-99; виконати впр.5,ст.98 (читати,перекладати);виконати впр.7,ст.99 (читати, перекладати, писати)

3. Завдання для опрацювання учням 3 класу під час карантину.

Предмет Завдання для опрацювання (16.03 – 20.03) Завдання для опрацювання (30.03 – 03.04)
Математика Ст.129-133,письмово номери 828,833,841,850,859,860 Ст.134-136 опрацювати правила письмово номери 864,870,877,885,895,904
Українська мова Письмово вправа 391,392,397,400 Письмово вправа 407,409,410,412,414 вивчити правила
Читання ст.125-131 виразно читати. ст.132-136 виразно читати вірші
Природа ст.121-134 опрацювати, відповідати на запитання. ст.136-141 опрацювати.
Я у світі підготувати навчальний проект "Мої ровесники за кордоном."

4. Завдання для опрацювання учням 4 класу під час карантину.

Предмет Завдання для опрацювання (16.03 – 20.03) Завдання для опрацювання (30.03 – 03.04)
Літературне читання опрацювати твір Н.Шейко - Медведєва "Лисиця , що впала з неба" і твір О.Пушкіна "Казка про царя Салтана". Виразно читати , переказувати твори, відповідати на запитання після тексту. опрацювати твір Г. К. Андерсена "Гидке качення". Виразно читати , переказувати твір , відповідати на запитання після тексту.
Природознавство опрацювати ст . 116-124, відповідати на запитання після статті. опрацювати ст.124-127, відповідати на запитання після тексту.
Математика 841,843,848,850,852,855,857,861,864,869,871,879,886,892. опрацювати матеріал за номером 895, виконати 894,897,898,901,903,904,906,909,913,914,916,919.
Українська мова впр.311,313,316,319,322. вивчити правило ст .165 , впр. 323, 324, 325, 327, 328 ,329,330.
Я у світі опрацювати ст . 93-99.
Основи здоров'я опрацювати ст.129-142.
Англійська мова Опрацювати ст.146-148, впр.1,ст.146 (записати слова, вивчити); впр.2 ст.146(читати, перекладати); впр.4,ст.148 (письмово). Опрацювати ст149-151 впр.1,ст.149(читати, перекладати); впр.3,ст.150 (читати, перекладати);впр.4,ст.151(письмово). Опрацювати ст.152-155 впр.1,ст.152 (письмово);впр.3,ст 154 (читати, перекладати, дати відповіді на запитання письмово). Опрацювати ст.156-159 впр.1,ст156(письмово); впр.2,ст.157(записати слова); впр.5,ст.158(письмово); впр.3,ст.158(письмово). Опрацювати ст.160-165 впр.1,ст.160(записати слова); впр.2,ст.160(читати, перекладат, вивч.правило); впр.3,ст.162(письмово); впр.5,ст.162 (письмово); впр.1,ст.163(записати слова); впр.2,ст.163(читати, перекладати); впр.3,ст.164 (письмово, вивч.правило на ст.165); впр.4,ст.165 (письмово)

5. Завдання для опрацювання учням 5 класу під час карантину.

Предмет Завдання для опрацювання (16.03 – 20.03) Завдання для опрацювання (30.03 – 03.04)
Етика Виконати завдання у робочому зошиті: урок 16-17 (стор.39-41), урок 18 (стор. 42-43), урок 23 (стор. 57-58) Читати у підручнику -ст. 119-121, ст. 125-127.
Українська мова повторити §47-53. опрацювати правила §54, виконати вправи 429, 430 §55, впр.438(усн)439,447(п) §57, впр.452(усн)451,455(п)
Українська література 1. прочитати стор. 187-198 2. вивчити напам°ять вірші Т. Шевченка вивчити вірш стор.200 чит. стор.203-210 викон.тести стор 210-211 завд. 11 на стор. 211 письмово
Зарубіжна література У вигляді грона скласти риси характеру Аліси в зошитах. Вибрати з 7-8 розділу казки епітети, метафори , антитеза, порівняння , прислів'я, дивні перекручення слова. https://youtu.be/ZG5fTmqkIpk «Книги в червоній палітурці». Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі. https://youtu.be/M0Y_1pzgcwo Виразно читати вірш. Дати відповіді на запитання в підручнику. Контрольна робота. Сила творчої уяви. Л.Керролл, М. Цвєтаєва. https://youtu.be/C2L36WQPpT4 На окремих листках виконати тести (пришлю у Viber.)
Інформатика 1)Опрац.§13(виписати основні поняття); виконати письмово завдання з розділу «Міркуємо» ст.124; усно відповісти на запитання ст.123 розділ «Обговорюємо» 2) Опрац.§14 ст.125 (виписати основні терміни); виконати письмово завдання розділ «Обговорюємо» ст.132
Історія підготувати презентацію родового дерева.
Основи здоров’я §24—25 виконувати завдання в робочих зошитах.
Математика Опрацювати §40 , виконати № 1388, 1392, 1397, 1401, 1408, 1412 §41, виконати № 1440, 1442, 1449, 1451.
Природознавство прочитати про 34-37 виконати конспект заповнити таблицю у друкованому зошиті ст 59.
Німецька мова впр. 4 ст. 140, впр. 3 ст. 144, впр. 2 ст. 148, впр. 4 ст. 149, впр. 2 ст. 158, впр. 4 ст. 161, впр. 4 ст. 164.
Образотворче мистецтво Подія 26( ст.166-171) Створити фантастичний будинок у техніці паперопластика. Подія 27(ст.172-177) Створити зображення мосту.
Трудове навчання Тема: Робота над проектом. Рамка для фото. Повторити: фанера та двп, як основний конструкційний матеріал при випилюванні лобзиком. Тема: Робота над проектом. Рамка для фото. Повторити: оздоблення виробів з фанери та двп. Тема: Робота над проектом. Рамка для фото. Повторити: Контроль якості виробу. Практична робота. При наявності лобзика продовжити випилювання рамки для фото. Всі виконані роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com

6. Завдання для опрацювання учням 6 класу під час карантину.

Предмет Завдання для опрацювання (16.03 – 20.03) Завдання для опрацювання (30.03 – 03.04)
Зарубіжна література 1. Опрацювати біографію Роберта Бернса (стор.195- 196 у підручнику).Записати конспект у зошит. 2. Виразно читати вірш "Моє серце в верховині"(стор. 196-197). 1.Конспект прочитаного про Генрі Лонгфелло (стор.197 -198 ). 2. Прочитати" Люльку згоди"- стор. (199-201).
Етика Урок 22 (підручник- стор. 127-131). Урок 25 (підручник - стор. 138-142).
Українська мова повторити § 44-53. опрацювати правила § 54, виконати вправи 450, 451, 455. §55, впр.456,460,466(п 1,2 завд.)
Українська література читати стор194-210 стор. 211 1завдання письмово скласти тести до твору «ТТБ» повт. творчість В. Нестайка, Я. Стельмаха, Л. Ворониної
Основи здоров’я §24—25, виконувати завдання в робочих зошитах
Інформатика Опрацювати §9 ст.64 (виписати основні поняття). Виконати письмово завдання розділ «Обговорюємо» ст.70.
Біологія Повторити параграф 38-40. Вивчити 41. Замалювати в зошит цикл розвитку папороті. Підготувати реферат " Як утворився торф та камяне вугілля". Звіт до вівторка. Тема: Голонасінні.Різноманітність голонасінних. Зміст завдання: вивчити параграф 42 , Замалювати цикл розвитку сосни звичайної . Різноманітність Голонасінних оформити у вигляді таблиці. Додаткові ресурси: https://youtu.be/gmCNImPUEfA ( Хвощі , Плауни та Папороті ) https://youtu.be/ZJXhQjVt86s https://youtu.be/RFQiH57ZVP0 (Будова Голонасінних ) https://youtu.be/Ow_1d5pN1i8 (Різноманітність Голонасінних )
Англійська мова впр.1,с.157, впр.2,с.158(письмово), впр.1,с.160, впр.2b,с.161-162, впр.3,с.163,впр. 4,с.164
Історія Опрацювати § 46, знайти з додаткових джерел історію виникнення крилатих виразів «Піррова перемога», «Гуси спасли Рим», «Перейти Рубікон». Опрацювати §47, Підготувати повідомлення в зошиті: Яке значення має реформа календаря Юлія Цезаря для сучасності. https://www.youtube.com/watch?v=CltpcZvIW9Q Опрацювати §48 , на сторінці 183 підручника виконати завдання 3. Запропонуйте запитання до кросворду. Опрацювати §50 https://www.youtube.com/watch?v=CltpcZvIW9Q
Трудове навчання Тема: Проект “Листівка”. Користуючись інтернет ресурсами опрацювати матеріал про загальні відомості про технологію виготовлення листівок. Листівки, їх призначення та види. Тема: Проект “Листівка”. Користуючись інтернет ресурсами опрацювати матеріал про конструкційні матеріали для виготовлення листівки. Тема: Проект “Листівка”. Повторити метод фантазування, застосувати його при виготовленні листівок. Практична робота “Виготовлення Листівки” Всі виконані роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com
Математика Повторити § 43 -46, виконати № 1243, 1244, 1260, 1264. Виконати завдання для перевірки знань ст. 229-230
Образотворче мистецтво Пар.23,25 Намалювати натюрморт із посудом та квітковий натюрморт.
Географія Пар.48,49,50,51,52,53 Вивчити номенклатуру Світового океану:моря, затоки, протоки, острови, півострови. Вивчити визначення термінів.
Посилання з історії

7. Завдання для опрацювання учням 7 класу під час карантину.

Предмет Завдання для опрацювання (16.03 – 20.03) Завдання для опрацювання (30.03 – 03.04)
Українська мова опрацювати правила §27,28 виконати вправи 229,230,233,234 §29,30 впр.237,238,247,248.(п)
Українська література читати стор.189- 197 завдання 2 стор. 197 - письмово таблиця прочит. Л. Пономаренко «Гер переможений». Заповнити паспорт головного героя
Зарубіжна література Прочитати О.Генрі "Останній листок". Письмово охарактеризував образи дівчат і Берліна. Скласти план новели. Написати твір "ГІМН людині, здатній на самопожертву заради ближнього" https://youtu.be/Q0HfL_r1dRY О.Генрі «Останній листок» https://youtu.be/iE6RscML6Pc «Останній листок» аудіокнига Г.Дж.Уеллс. «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст. Точка зору дорослого і дитини в новелі. Ознайомитись з життям і творчістю письменника, продивившись і прослухавши відеоурок. Прочитати новелу. Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу. Роль елементів фантастики Продивитися мультфільм «Чарівна крамниця». Визначити, хто є оповідачем у творі. Письмово порівняти світ дитини і світ дорослого у творі. https://youtu.be/TgLjQJpqyhM
Основи здоров’я §22—23, виконувати завдання в робочих зошитах
Інформатика Опрацювати §25 ст.180 (виписати основні формули, види діаграм). Виконати письмово №2 ст.191. Повторити §27.
Фізика 1. Опрацювати: §23,24 (конспект). Виконати: вправа 23 №10 або вправа 23 №5 Вправа 24 №5 2. Опрацювати: §25,26 (конспект) Виконати: вправа 25 №4,5 1. Опрацювати: §27,28 (коспект) Виконати: вправа27 №1, вправа 27 №3 або вправа 27 №4, вправа 28 № 3. 2. Опрацювати: §29 (конспект) Виконати: вправа 28 №11
Всесвітня історія Опрацювати § 14, випишіть в зошит заходи, які застосовувала католицька церква проти єретиків. https://www.youtube.com/watch?v=-PVuzKNCmU0 Опрацювати § 15, пункти 1 – 3. Визначте спільне та відмінне у навчанні учнів середньовіччя та сучасності(в зошиті). https://www.youtube.com/watch?v=-WxugTj74_k https://www.youtube.com/watch?v=97H9lc3uxhE Опрацювати §15, пункт 4-11. Складіть порівняльну таблицю «Архітектура середньовіччя» за зразком наведеним на ст. 155 підручника
Англійська мова Впр.3,с.117, Впр4,с.113, Впр 4 с118,Впр7.с.119,Впр 8,с.123, Впр1, с 124, Впр.1,с 125,Впр4,5,с.126-127
Біологія Повторити параграф 34-38. Вивчити 39- 41. Пр.р. 5. Скелети хребетних. Підготовка до вівторка. Чекаємо тести для виконання. Тема: Подразливість як загальна властивість тварин. Регуляція функцій тварин. Нервова система. Зміст завдання: вивчити параграф 42-43.Пр.р.№6. Міні проект «Як бачать тварини». Додаткові ресурси: https://youtu.be/EXqGaDyTYtM (Регуляція функцій тварин) https://youtu.be/hyOzwU6iUss https://youtu.be/jvwEcAYU1Hk (Подразливість тварин)
Трудове навчання Тема: Проект “Підставка для спецій, прикрас, сувенірів”. Закінчити роботу над проектом. Провести розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів. Тема: Проект “Садовий інвентар” Користуючись інтернет ресурсами опрацювати матеріал про садовий інвентар. Конструкційні матеріали необхідні для його виготовлення. Інструменти та пристосування. Тема: Проект “Садовий інвентар”. Виконати креслення виробу, що виготовляється. Провести міні-маркетингові дослідження для обгрунтування вибору виробу та його конструктивних особливостей. Практична робота при наявності інструментів та матеріалів розпочати виготовлення простого садового інвентарю. Готові роботи надсилати на електронну адресу: lanchuk1958@gmail.com
Алгебра Повторити §23, 24, виконати № 875, 879, 901, 912, 914.
Геометрія Опрацювати §19, виконати № 538, 541, 543, 545. §20,виконати № 562, 565, 567.
Хімія опрацювати параграф 19, 20, виконати конспект, номер 4 ст 146
Німецька мова впр. 2 ст. 125, впр. 2 ст. 127, впр. 3 ст. 128, впр. 4 ст. 129, впр. 4 ст. 131, впр. 4 ст. 137, впр. 4 ст. 140.
Образотворче мистецтво Створити власну монограму( літеру, що говорить про себе). Розробити ескіз власного рюкзак. Підготувати інформацію про стилі сучасного світу.
Географія Євразія. Пар. 44,45,46 Вивчити номенклатуру Євразії (атлас)

8. Завдання для опрацювання учням 8 класу під час карантину.

Предмет Завдання для опрацювання (16.03 – 20.03) Завдання для опрацювання (30.03 – 03.04)
Українська мова повторити §26-30 опрацювати §31 виконати вправи 361, 366, 373. Повт § 26-30 вик. тестові завд. вик. впр. 362,366,369(п)
Українська література читати стор. 205 - 217 переглянути фільм прочит. стор.220-242 виконати письмово завд. на стор.240(знизу)
Зарубіжна література Бароко. Класицизму. Це законспектувати в зошити у вигляді тез. Читати й аналізувати вірш Гонгори-і- Арготе "Галерник". Прочитати: Мольєр "Тартюф". Дистанційний урок «Класицизм» https://youtu.be/9VEKcZAOsl8 Дистанційний урок «Бароко» https://youtu.be/Kvb8uJXe3zQ Мольєр «Тартюф». Знати зміст твору. Визначитиознаки класицизму у творі.Мольєр « Міщанин-шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттівна світове театральне мистецтво.Продивитися і прослухати відеоурок. Ознайомитися з життям і творчістюдраматурга. Скласти анкету життя і творчості Мольєра.(письмово) https://youtu.be/-S6X6rVAgEw
Основи здоров’я 19—23, виконувати завдання в робочих зошитах
Інформатика Виконати блок-схему до задач, написати код до програми Python: 1)дано зріст і вік учня. В секцію баскетболу приймають учнів вище 169 см і не старших 13 років. Вказати, чи може учень відвідувати секцію баскетболу чи ні. 2) дано два нерівних довільних числа. Вивести повідомлення, яке з них більше.
Фізика 1. Повторити § 27, 28, 29. 2. Опрацювати: §30 (конспект) Викрнати: вправа 30 №2, 4. 1. Опрацювати §31 (конспект). Виконати: вправа 31 №1,2,3 2. Опрацювати: §32 (конспект) Виконати: вправа 32 №2,3 Вправа 32 №5 або №6.
Біологія Виконати тести в зошит на ст. 180. Підготувати повідомлення про найпоширеніші захворювання нервовоіі системи. Вивчити параграф 41. Тема: Зорова сенсорна система. Сприйняття світла, простору та кольору. Захист зору. Зміст завдання: вивчити параграф 42-43. Виконати завдання на ст.188 Додаткові ресурси: https://youtu.be/zwbQjePAIqI (Загальна характеристика сенсорних систем) https://youtu.be/9Uhc7c0D6S0 https://youtu.be/OlMPTsA5rKk ( Зорова сенсорна система ) https://youtu.be/2GMa226Ym18 https://youtu.be/R7hwiqtLLEw (Сприйняття світла , кольору та простору )
Англійська мова Впр1,с.200 Впр 3 с.201, Впр 4,с 202, Впр 5, с 202
Історія України Опрацювати §26, скласти таблицю у зошиті «Напрями політики Івана Мазепи, вказавши здобутки, результати» https://www.youtube.com/watch?v=DLrRzXOh9io&list=PLv6ufBUWdRi3a99-jLH5Z5adiwYVv16jD&index=15 Опрацювати § 27, складіть історичний портрет І. Мазепи, П. Орлика, С. Палія (на вибір). https://www.youtube.com/watch?v=ey1ObS5cOZo Опрацювати § 28, дайте відповіді на питання 1, 4,6 наведених на сторінці 219 – 220 підручника, виконайте тестові завдання на сторінці 220 – 222 (в зошиті)
Трудове навчання Тема: Пристосування для шкільної майстерні. Продовжити роботу над проектом. Повторити матеріал про види оздоблення деревини Тема: Пристосування для шкільної майстерні. Закінчити роботу над проектом, провести розрахунок орієнтовної вартості виробу. Тема: Проект “Кухонне приладдя” Користуючись інтернет ресурсами опрацювати матеріал про види, призначення кухоного приладдя. Конструкційні матеріали для його виготовлення, інструменти та обладання. Готові роботи надсилати на електронну адресу: lanchuk1958@gmail.com
Алгебра Опрацювати §20, виконати № 933, 939, 949*. §21,виконати № 1009, 1011,1016, 1022.
Геометрія Опрацювати §19,20, виконати №.841, 844, 853, 876, 881, 883.
Хімія прочитати параграф 30, 31, 34 конспекти, виконати номери 1 або 4 ст.165, номери 4 або 5 ст 189, номери 2,3 або 8,9 ст 190
Мистецтво Тема 26-27(ст.146-155) Намалювати фантастично живописний пейзаж (акварель)(ст. 154-155)
Географія Пар.49,50 Дати відповіді на запитання і вивчити визначення термінів.

9. Завдання для опрацювання учням 9 класу під час карантину.

Предмет Завдання для опрацювання (16.03 – 20.03) Завдання для опрацювання (30.03 – 03.04)
Українська мова 1.Написати твір-роздум (есе) на вибрану тему. : "Як відшукати свій шлях у житті? " або "Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії? ", використовуючи безсполучникові складні речення. 2. Опрацювати параграф 29. Виконати вправу 2 (стор. 103), впр. 4,6 (ст. 104). 1.Повторити параграф 30. 2.Виконати вправу 3 (стор. 107), впр. 1 (стор. 108) -культура слова. 3.Повторити параграф 31. Виконати впр. 1 (стор. 109), впр. 6 (стор.110), впр. 1,2(стор. 111).
Українська література 1. Прочитати твір Т. Шевченка "Катерина","Наймичка". 2. Скласти конспект у зошит- підручник .-стор. 234-236 Вивчити напам'ять вірш Шевченка "Доля"- стор. 239.
Зарубіжна література 1. Прочитати "ляльковий дім". 2. ПИСЬМОВО охарактеризував образи Нори і Хельмера. 3. Скласти сержант до слів Нора, Торкалися. Роль Г.Ібсена в розвиткусвітової драматургії, його новаторство.Письмово визначити рольІбсена у розвитку драматургії іноваторство його. Скласти паспорт – характеристику Драми «Ляльковий дімБ.Шоу. Особливості світоглядуБ.Шоу.Опрацювати статтю в підручникупро життя і творчість Б.Шоу. Скласти анкету життя і творчості драматурга https://youtu.be/5eyReF5O5M0
Основи доров’я §22—26, виконувати завдання в робочих зошитах.
Фізика Обов’язково! Виписати формули з тем - Вільне падіння уздовж осі ОУ - Рух тіла, кинутого горизонтально. Виконати: вправа 34 №3, 9 Опрацювати §35 ст.221 (конспект). Розглянути задачі на ст.222-225, Виконати: вправа 35 №1 або №2
Англійська мова Впр 5,с.191, Впр 3d,с.190, Впр. 1,2, с. 192, Впр 3,4, с.193, Впр 3b, с.197
Біологія Опрацювати матеріал. Формування статевих клітин. Запліднення. Етапи індивідуального розвиту. Замалювати в зошит ембріональний розвиток хордових. Скласти схему цикли розвитку комах. Тема: Еволюція органічного світу.Еволюційні фактори. Механізм первинних еволюційних змін. Теорія Ч. Дарвіна. Зміст роботи: Виконати тести ст.139.Вивччити парграф 43-44. Біографія Ч. Дарвіна. https://youtu.be/9BPochduADM ( Еволюція ) https://youtu.be/_vsUWm80QoU https://youtu.be/3wRwNOmdLJg ( Теорія еволюції Ч. Дарвіна )
Всесвітня історія Опрацювати § 26, скласти хронологічну таблицю основних подій у міжнародних відносинах у другій половині 19 – початку 20 століття (в зошиті) https://www.youtube.com/watch?v=qxaNhHn5ZZM
Правознавство Опрацювати § 23 https://www.youtube.com/watch?v=n3O91SJJ1_Q Опрацювати § 24, складіть пам’ятку : Як не стати жертвою злочину. https://www.youtube.com/watch?v=50Mjx1g0uhk
Хімія опрацювати параграф 24,26,27 конспект виконати номери 198, 199 ст.152
Німецька мова впр. 4 ст. 150, впр. 3 ст. 152, Впр. 4 ст. 156, впр. 8 ст. 157, впр. 5 ст. 162, впр. 4 ст. 164, впр. 3 ст. 166.
Мистецтво Тема 25-26( ст. 160-167) Завдання 5 ( ст.167) Створити музичний відеокліп)
Географія Пар.33,34,35,36 Дослідження ст.194(виконати у робочому зошиті)
Алгебра Опрацювати (конспект) §20. Вик.номери: 815, 813, 824, 826 Виконати в робочих зошитах контрольну роботу з теми «Числові послідовності» ст.189.
Геометрія Опрацювати (конспект) §16. Виконати номери: 763, 769, 782, 786. §17. Номери: 812, 822, 818. Виконати в робочих зошитах завдання №4 ст.164.
Трудове навчання Тема: Проект “Вироби для власних потреб” Користуючись інтернет ресурсами опрацювати матеріал про комп’ютерне моделювання виробів. Поняття комп’ютерних програм для конструювання. Тема: Робота над проектом “Вироби для власних потреб” Повторити матеріал про види технологічних процесів: розмічання, пиляння і тд.(Дійсно з обраною технологією) Тема: Робота над проектом “Вироби для власних потреб” Повторити матеріал про з’єднання деталей виробу. Роз’ємні та нероз’ємні з’єднання Готові роботи надсилати на електронну пошту: lanchuk1958@gmail.com

10. Завдання для опрацювання учням 10 класу під час карантину.

Предмет Завдання для опрацювання (16.03 – 20.03) Завдання для опрацювання (30.03 – 03.04)
Зарубіжна література Поль Верлен. "Поетичне мистецтво", "ОСІННЯ пісня". Письмово проаналізувати поезії. Один з віршів вивчити напам'ять. А.Рембо. «Голосівки», «Мояциганерія», «П’яний корабель». Художнє новаторство Рембо.Продивитись і уважно прослухативідеоуроки, ознайомитись з життям і творчістю поета. Виразно прочитати поезії.Письмово проаналізувати їх.https://youtu.be/EhJJml9-WD8
Фізика Працювати §33, 34, 35 (конспект) Виконати: вправа 34 №3; вправа 35 №3. Опрацювати §36, 37 (конспект) Виконати: вправа 36 № 1,2; вправа 37 №2 або № 3.
Історія Опрацювати § 27, проаналізуйте зміст пакту Молотова – Ріббентропа, визначте як було втілено положення пакту на практиці (в зошиті) https://www.istpravda.com.ua/short/2019/06/3/155755/ https://www.youtube.com/watch?v=4JIa5YdKoEQ&list=PLv6ufBUWdRi0J2PAvfXMyVRqZt5lxPAs5&index=15 Опрацювати § 28 https://www.youtube.com/watch?v=Uw79hxx9JoI Опрацювати § 29, визначити причини і наслідки «Дивної війни» (в зошиті) https://www.youtube.com/watch?v=XCYvV6gzPLg Опрацювати § 30, 31, підготуйте в зошиті есе «Як Друга світова війна вплинула на життя моєї родини»
Громадянська освіта Опрацювати § 37, виконати завдання в рубриці Ідеї для дослідження на сторінці 168 підручника. Висновки занотуйте в зошиті. https://www.youtube.com/watch?v=h5IE-OZScLE Опрацювати § 38, 39 в зошиті складіть власний план порятунку України від сміття https://www.youtube.com/watch?v=wKPhQJIgtW8 https://www.youtube.com/watch?v=a7VAoo_FgTk
Біологія Генетика статі. Генетичне визначення статі. Успадкування зчеплене зі статтю. Дану тему ми вивчали в 9 класі. Підніміть ваші минулорічні зошити та подивіться розвязки задач з даноі теми. Тема: Взаємодія неалельних генів. Генотип як цілісна система.Мінливість ознак та її типи. Зміст роботи: Вивчити параграф 64-67.Скласти схему мутагенних чинників (факторів) Побудувати варіаційний ряд та криву (бульби картоплі). https://youtu.be/AcuZSuBFdyM (Взаємодія неалельних генів) https://youtu.be/nzWufxrvu4k https://youtu.be/ETFxbPd0Gk0 (Типи мінливості) https://youtu.be/MvCzd-d8dAA (модифікаційна мінливість) https://youtu.be/h_8ZAR4JHbU Спадкова мінливість https://youtu.be/l-QQ_t9it-Q (Види мутацій)
Англійська мова Впр1,2 с.171, Впр4,5,6-с.174-175, Впр 5, с. 176 Впр 1, с.178 письмово
Хімія опрацювати параграф 23,24,26, конспект, виконати номери 169, 170, ст.141 підготовки навчальні проекти естери та естери в косметиці.Волокна їхнє застосування.
Мистецтво Тема "Індія" Розробити буклет "Подорожуємо Індією". Переглянути індійський фільм.Ознайомитися з елементами індійського танцю - мудра і хаста. Спробувати відтворити.
Географія Пар.26,27,28,29 Вивчити по карті країни і столиці Америки.
Алгебра Опрацювати (конспект) §16. Виконати: номери: 10, 12, 14, 20 Опрацювати (конспект) §17. Виконати: номери: 4, 6, 8. Опрацювати (конспект) §18. Виконати: номери: 6, 10
Геометрія Опрацювати (конспект) §14. Виконати: номери: 16, 18, 24 Опрацювати (конспект) §15. Виконати: номери: 4, 10, 12, 18.
Українська мова Опрацювати параграф 44 – 45, виконати впр. 3,4,5 (ст. 140). Опрацювати параграф 47, виконати впр. 4,5,7 (ст. 148-151).
Українська література Переглянути фільм про життя та творчість Лесі Українки «Іду до тебе». Прочитати драму-феєрію Лесі Українки «Лісова пісня» Написати твір-роздум на одну з тем: «Гармонія людини та природи в драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня»»; «У чому бачить сенс свого життя Мавка, а в чому – Лукаш?»
Інформатика Написати повідомлення з тем: 1) роль основних електронних медійних засобів в житті людини 2) безпека інформаційних технологій. Інформація та інформаційні відносини.

11. Завдання для опрацювання учням 11 класу під час карантину.

Предмет Завдання для опрацювання (16.03 – 20.03) Завдання для опрацювання (30.03 – 03.04)
Зарубіжна література Е. Хемінгуей."Старий і море". Прочитати твір, характеристика образу Сантьяго в зошитах письмово Г.Г.Маркес. «Стариган ізкрилами». Короткі відомості про життя митця. Лауреата Нобелівськоїпремії.Синтез реального і фантастичного в оповіданні «Стариган з крилами»Продивитись і уважно прослухативідеоурок про життя і творчість Г.Маркеса, а також аналіз твору. Письмовоскласти анкету життя і творчості письменника. Аналізувати твір. Письмовоохарактеризувати образи героїв твору. https://youtu.be/La5IwOMiY28
Фізика Опрацювати §34, 35 (конспект) Опрацювати §36 (конспект). Виконати вправа 36 № 3.
Біологія Нагадую Вам за підготовку круглого стола" ГМО за та проти". Опрацювати тему біотехнологіі перспективи розвитку. Тема: Предмет і завдання екології . Методи екології . Екологічні фактори.Закони екології. Зміст роботи: Вивчити параграфи 78 – 81. Реферат « Вчені екологи» Скласти схему абіотичні фактори . Список основних законів екології. https://youtu.be/BMf9sX3-ysY (Предмет і завдання екології) https://youtu.be/edePPPz93P4 (Екологічні фактори)
Англійська мова стр. 149 слова вивчити, Впр3,с.150, Впр 7,с.153, Впр4, с.159, Впр 5,6 с.155
Історія Опрацювати § 31, підготуйте есе на вибір: Сімейне життя і побут населення УРСР: конфлікт поколінь в період перебудови; В. Чорновіл: громадянин і політик на тлі епохи; М. Горбачов: портрет політика https://www.youtube.com/watch?v=5Jv4G2WAhtE&list=PLv6ufBUWdRi3a99-jLH5Z5adiwYVv16jD&index=61 Опрацювати §32, випишіть основні терміни та визначення наведені в темі. https://www.youtube.com/watch?v=kaxz9Slos80&list=PLv6ufBUWdRi3a99-jLH5Z5adiwYVv16jD&index=63
Хімія опрацювати параграфи 31-33, конспекти виконати номери 248,250 ст 192, номер 257 ст 198, номери 261,262 ст 204
Німецька мова впр. 4 ст. 136, впр. 5, 6 ст. 137, впр. 1, 2, 3 ст. 138, впр. 4, 5 ст. 140, впр. 4 ст. 141.
Українська література Прочитати твір Ліни Костенко «Маруся Чурай». Вивчити напам’ять: 1 поезію Л. Костенко (на вибір); 1 поезію В.Стуса (на вибір). На ЗНО є «Страшні слова, коли вони мовчать» Л.Костенко; а В.Стуса – «Господи, гніву пречистої». Законспектувати за посібником О.Авраменка творчість Л.Костенко (ст..458-461), виконати тестові завдання (ст..462-466) https://www.youtube.com/watch?v=2lMew0RizEU підготовка до ЗНО
Українська мова Вивчити §45-48. Виконати: вправа 5 ст.156, впр.7 ст.158; впр.5 ст.160; впр.7 ст.162; впр.2 ст.164; впр.5 ст.166; впр.5 ст.170 Повторити тему «Лексикологія» (посібник О.Авраменка) ст.95-96 і виконати тестові завдання ст.97-102.
Алгебра Опрацювати (конспект) §14. Виконати №14 Опрацювати (конспект) §15. Виконати №15 Опрацювати (конспект) §17. Виконати №2, 4, 14, 16. Виконати в зошитах «Домашня самостійна робота № 3» ст.168.
Геометрія Опрацювати (конспект) §10. Виконати №10 Опрацювати (конспект) §11. Виконати №11 Опрацювати (конспект) §11. Виконати в робочих зошитах «Домашня самостійна робота № 3» ст.286.
Мистецтво Тема " Поп-музика ", "Музика митців української діаспори "
Географія Підготовка до ЗНО. Пар. 24,25
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.