Методична робота в школі

Науково-методична проблемна тема: «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті Нової української школи».

Робота педколективу розрахована на п’ять років і розподілена на чотири етапи, які покладаються в основу методичної роботи упродовж цих років.

І етап – 2018-2019 н.р.

(організаційно-ознайомлюючий)

Теоретичне обґрунтування науково-методичної проблемної теми

1. Анкетування педагогічного та учнівського колективів. Виявлення проблем, підготовка до складання плану реалізації теми.

2. Засідання творчої групи. Обробка даних анкетування. Виявлення рівня обізнаності педколективу. Планування та визначення перспектив роботи з проблемної теми.

3. Вивчення теоретичних положень проблеми:

а) управлінські рішення

-Оперативна нарада „Особливості роботи педколективу над науково-методичною проблемною темою”.

-Методична нарада з керівниками методичних об’єднань:

1) Мета, зміст і основні напрямки роботи методичних об’єднань щодо реалізації науково-методичної проблемної теми школи.

2) Теоретичні основи та особливості організації навчання з використанням ІКТ для забезпечення сприятливих умов для розвитку життєвих компетентностей учнів.

3) Концепція «Нова українська школа».

- Засідання методичної ради „Розробка алгоритму реалізації науково-методичної проблемної теми”.

- Педрада-тренінг «Забезпечення психолого-педагогічних умов для формування творчої особистості учнів, педагогічної творчості вчителів».

б) методична робота з педагогічними кадрами:

- Робота проблемного психолого-педагогічного семінару «Компетентнісно зорієнтовані технології розвитку особистості»

- З метою освоєння реалізації науково-методичної проблемної теми, провести засідання „за круглим столом «Створення акмеологічного простору школи шляхом застосування нових педагогічних технологій»

- Тематичні методичні оперативки «Формування життєвих навичок конкурентоспроможного педагога».

«Формування ключових компетентностей учнів на основі комплексу сучасних освітніх технологій».

- Засідання методичних об’єднань „Робота над науково-методичною проблемною темою школи”.

- Робота вчительського клубу

- Семінар класних керівників «Комплексне дослідження системи виховання в українській школі з урахуванням розвитку європейського освітнього простору».

- Самоосвітня робота вчителів і учнів, використання тестових технологій та мережі Інтернет.

- Робота з молодими вчителями, заняття школи молодого вчителя.

- Робота шкільного наукового товариства.

- Педрада - «пошук істини» «Роль ІКТ у підвищенні професіоналізму педпрацівників у міжатестаційний період»

в) питання тематичного контролю:

- Моніторинг використання інноваційних технологій у практиці роботи вчителів природничо-математичного циклу.

- Психологічні основи для творчої праці вчителя і учнів на уроках трудового навчання.

- Управління творчістю учнів у процесі вивчення образотворчого мистецтва та музики.

- Оптимізація управління процесом навчання на уроках гуманітарного циклу.

- Моніторинг використання інноваційних технологій на уроках іноземної мови, забезпечення комунікативної спрямованості уроків.

Прогнозований результат:вивчення теоретичних основ проблеми, створення умов для роботи педколективу над даною проблемною темою.

ІІ етап – 2019-2020н.р.; 2020-2021 н.р.

(теоретично-навчальний)

- Робота методичних об’єднань, творчих груп.

- Педагогічні практикуми.

- Батьківсько-вчительсько-учнівські конференції.

- Діагностування педагогічного досвіду вчителів, психологічні тренінги з учнями і вчителями, складання діагностичної карти педпрацівників, аналіз їх участі у методичній роботі.

- Засідання методичної ради «Створення системи психологічного забезпечення навчального процесу відповідно до завдань розвитку школи та проблемної теми».

- Формування, вивчення та поширення педагогічного досвіду щодо проблемної теми.

- Науково-практична конференція «Компетентнісно зорієнтовані технології розвитку особистості у контексті нової української школи".

- Засідання-презентація «Творча педагогічна майстерня вчителя».

- Фестиваль педагогічної творчості «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій».

- Участь у вебінарах

- Уроки показу «Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості»

- Декада педмайстерності вчителів-Методичний тиждень учителя-методиста «Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості».

- Педагогічні читання: «Корифеї української педагогіки-Конкурс-ярмарок педагогічної творчості

- Педрада-обмін досвідом «Створення в школі освітніх траєкторій для обдарованої молоді, стратегії успішної роботи з ними». - Педрада «Реалізація особистісно зорієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів у навчанні учнів відповідно до вимог Державного стандарту».

- Педрада-обмін досвідом«Профільне навчання – вибір учнем особистісної освітньої траєкторії».

Прогнозований результат:підвищення рівня навчальних досягнень учнів, наявність у педагогічній діяльності кожного вчителя диференційованих завдань для формування компетентностей школярів, використання на уроках компетентнісно зорієнтованих технологій.

ІІІ етап – 2021-2022 н.р.

(практичний)

Створення власного досвіду педколективу:

-Самоаналіз і аналіз результатів роботи над науково-методичною проблемною темою.

- Діагностування.

- Взаємооцінки.

- Індивідуальна методична допомога, методичні консультації.

- Аналіз і систематизація матеріалів методичних об’єднань і творчих груп. Відкриті уроки, поповнення банку інноваційних технологій.

Прогнозований результат: вироблення методичних рекомендацій з формування соціальних компетентностей учнів.

ІVетап – 2022-2023 н.р.

(практичний з елементами моніторингу та узагальнення)

Дослідження результатів роботи, узагальнення педагогічного досвіду, розвиток ідей:

-Науково-практичні конференції.

-Візити у творчі педагогічні лабораторії вчителів «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій у контексті нової української школи».

- Творчі портрети методичних об’єднань на засіданні вчительського клубу

- Вироблення методичних рекомендацій, випуск методичних бюлетенів

- Узагальнення досвіду роботи з проблемних питань, досвіду вчителів-майстрів, презентація досвіду на сайті школи

-Шкільна конференція за участю батьків, учителів, учнів «Підсумки колективної роботи над науково-методичною проблемною темою школи»

-Моніторинг з визначення подальшого розвитку

Прогнозований результат:вироблення методичних рекомендацій з використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті української школи.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.